آفتاب
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه مطرح کرد:

مدیریت جهادی با نگاه به توانمندی داخلی راهبرد برون رفت از مشکلات و موانع

مدیریت جهادی با نگاه به توانمندی داخلی راهبرد برون رفت از مشکلات و موانع

سردار سپهر با بیان اینکه مدیریت جهادی راهبرد برون رفت نظام اسلامی از مشکلات و موانع است گفت: نگاه به درون و تلاش و کوشش جهادی با در نظر گرفتن منابع کشور را در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر قرار می دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در حاشیه برگزاری آئین رونمایی از کتاب «مدیریت جهادی» با اشاره به ضرورت مدیریت جهادی در نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری همواره در بیانات‌شان پیرامون اهمیت موضوع مدیریت جهادی راه عبور از موانع و ایستادگی در برابر دشمنان را مدیریت جهادی ذکر کرده‌اند.

وی افزود: در پیام معظم‌له در آغاز سال 1393 نیز عزم ملی و مدیریت جهادی راهبرد برون رفت نظام اسلامی از مشکلات و موانع و مقابله با دشمنان و مخالفین ذکر شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «برای انجام رسالت سنگینی که در تمدن‌سازی، دولت ‌ازی و ساختن جامعه اسلامی داریم باید به مدیریت جهادی روی بیاوریم» خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز توانمندی‌ها و رفتار مدیریت جهادی که در دوران دفاع مقدس و اوایل پیروزی انقلاب در سایه ی مدیریت و عمل جهادی توفیقات زیادی نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد را از یاد برده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که «نگاه به درون و تلاش و کوشش جهادی با در نظر گرفتن منابع، کشور را در مسیر پیشرفت هرچه بیشتر قرار می‌دهد» گفت: در مقطع کنونی نیاز داریم که با نگاه لازم در امر مدیریتی از منظر رهبر معظم انقلاب که همان مدیریت جهادی است کشور را ساخته، علم را توسعه بخشیم و با مشارکت مردم و تلاش و پایمردی از سختی ها عبور کنیم.

وی در پایان پیرامون چاپ کتاب «مدیریت جهادی» اظهار کرد: این کتاب مستند بر آیات قرآن و احادیث معصومین (ع) به بیان تعاریف و اصول مدیریت جهادی پرداخته و چهل ویژگی مدیریت جهادی را از منظر قرآن و روایات تبیین می‌کند که امیدواریم مورد استفاده علاقه‌مندان قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N815545

وبگردی