آفتاب
اکرمی در گفتگو با مهر:

اعدام «شیخ نمر» به سقوط رژیم آل سعود منتهی خواهد شد

اعدام «شیخ نمر» به سقوط رژیم آل سعود منتهی خواهد شد

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، با اشاره به جنایت های عربستان در یمن گفت: اگر عربستان جنایتی دیگر مرتکب شود، منتهی به سقوط نظام حاکم در این کشور خواهد شد.

حجت السلام سید رضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تجاوز عربستان به خاک یمن گفت: ما در عصر و زمانی قرار داریم که به سادگی، تاریکی ها را نور و روشنایی و نور و تاریکی را ظلمت و تاریکی معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه تجاوز به یمن بدون هیچ دلیل منطقی، شرعی، سیاسی و عقلی صورت گرفته است، ادامه داد: عربستان ادعا می کند که به تقاضای همسایه و مددرسانی به منصور به این کشور حمله کرده است اما در واقع با مردم می جنگد و خانه آنها را ویران می کند و دنیا نیز از سازمان ملل گرفته تا شورای امنیت در مقابل چنین تجاوزی فقط تماشاگر است؛ حتی برخی از آنان به حمایت از عربستان هم برخاسته اند و این در زمان و عصر ما حیرت آور است.

 رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ، تاکید کرد: عربستان در باتلاقی خود را گرفتار کرده  و چهره پلید خود را بر جهان اسلام نمایان ساخته است.

وی با بیان اینکه اگر عربستان جنایتی دیگر مرتکب شود آن جنایت منتهی به سقوط نظام حاکم در این کشور خواهد شد، گفت: اعدام شیخ نمر توسط رژیم آل سعود موجب طغیان مردم برعلیه این رژیم می شود.

اکرمی، با اشاره به وظیفه ایران در مقابل جنایت های عربستان ادامه داد: ایران باید جنایت های آل سعود را برای افکار عمومی دنیا معرفی کند تا همه ملت ها به خصوص امت اسلام متوجه شوند که این جنایت ها تنها باعث خوشحالی آمریکا و رژیم صهیونیستی می شود.

 رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، افزود: ایران باید کمک های مالی، انسانی و درمانی خود را به مردم مظلوم یمن ادامه دهد و مردم یمن را در مقاومت و ایستادگی در برابر این اقدامات وحشیانه و تجاوز کمک کند.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، گفت: در جنگ تحمیلی به جز سوریه و لیبی، همه کشورها از صدام حمایت کردند اما نهایتا با مقاومت و ایستادگی مردم ایران، ما توانستیم در این جنگ پیروز شویم، لذا باید مردم یمن را در این جنگ همراهی کنیم تا آنان در این جنگ شعار مقاومت و ایستادگی و هیهات من الذله داشته باشند.

اکرمی، با اشاره به شکست های اخیر رژیم صهیونیستی در برابر لبنان و غزه، گفت: از سال ۲۰۰۰ به این طرف رژیم صهیونیستی هر چه جنایت و خیانت کردند به دلیل مقاومت لبنان و غزه، جنایت های آنان با شکست و ناکامی مواجه شد، لذا مردم یمن نیز باید در برابر این تجاوزات مقاومت کنند و عربستان قطعا نتیجه این اقدامات وحشی گرایانه خود را خواهد دید.

 

کد N815097

وبگردی