آفتاب

فیلم/خط و نشان برای آمریکایی ها

فیلم/خط و نشان برای آمریکایی ها

در حالی که مذاکرات هسته ای برای نگارش متن توافق جامع درحال برگزاری است مقامات آمریکا درسخنانی تکراری از وجود گزینه نظامی سخن می گویندسردارسلامی با حضور در تلویزیون قاطعانه به این سخنان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه چهارشنبه شب با حضور در استودیوی پخش خبر ۲۱ شبکه اول سیما، با قاطعیت به تهدیدهای اخیر مقامات نظامی و سیاسی آمریکا پاسخ گفت.

سردار سلامی در بخشی از سخنانش گفت: بنده به عنوان یک فرمانده نظامی جنگ دیده که در دوران جوانی در جنگ بزرگ شده‌ام و جنگ برایم پدیده‌ای واقعی و نه ذهنی است، به آنها هشدار می‌دهم و می‌گویم ما بیش از آنکه برای صلح، سازش و تعامل با آنها قدرت ساخته باشیم برای جنگ‌های گسترده و طولانی‌مدت با امکان حقیقی پیروزی و غلبه بر آنها قدرت‌سازی کرده‌ایم.

گفتنی است روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از معلمان سراسر کشور با اشاره به تهدید نظامی دو مقام رسمی آمریکا در روزهای اخیر و همزمان با مذاکرات هسته ای، افزودند: مذاکره در زیر شبح تهدید معنایی ندارد و ملت ایران مذاکره زیر سایه تهدید را بر نمی تابد.

ایشان با اشاره مجدد به اظهارات مقامات رسمی آمریکا در روزهای اخیر که گفته بودند اگر چنین شرایطی پیش آید ما حمله نظامی می کنیم، خطاب به دولتمردان آمریکایی گفتند: اولاً غلط می کنید. ثانیاً همانطور که در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفتم، دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که بخواهد به او تعرض کند، رها نخواهد کرد.

 

کد N815032

وبگردی