آفتاب
مهرعلیزاده:

تقابلات اصطحکاکی تنها باعث اتلاف انرژی و خستگی سیاسی می شود

تقابلات اصطحکاکی تنها باعث اتلاف انرژی و خستگی سیاسی می شود

ییک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هیچ کس نمی تواند اصالت و استقلال جنبش دانشجویی ایران را زیر سوال ببرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، محسن مهرعلیزاده ، در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه ارومیه که در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد با اعلام مطلب افزود:جنبش دانشجویی جزو معدود جنبش‌ها با فضای باز فکری در دوران انقلاب است.

وی ضمن بررسی تاریخی رویدادهای انقلاب محیط تعاملات بینابین را بهترین مسیر حرکت و تحمل مشکلات و شداید را لازمه بارورتر شدن انسان دانست.

مهرعلیزاده گفت: در زمان قبل از انقلاب دو گروه دانشجویی داشتیم که در عین اختلاف در کنار هم بودند و با هم تعامل داشتند .

وی حرکت و توسعه کشور را در گرو کسانی دانست که حرکت را می­فهمند و با تحمل و امید، راه شکوفایی کشور را هموار می­‌کنند.

وی همچنین با اشاره به خاطراتش با سردار مهدی باکری، او را بهترین الگو برای دانشگاهیان دانست.

مهرعلیزاده اثر گذاری انسان را در تفکر امروزش که باعث ساخته شدن آینده می شود عنوان کرد و افزود:هنر اعتدال و برخورد متوازن لازمه ی چنین اثر گذاری است و با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب شش سال پیش اجازه انجام مذاکرات را داده اند وصول نتیجه کنونی حاصل فضای تعامل فی مابین است.

وی علت بر چیده نشدن تحریم ها از طرف آمریکایی ها را زمان بر بودن وضع تحریم های جدید در صورت عدم حصول نتیجه دلخواه طرفین در زمان مقرر دانست و افزود:آزادی خواهی و استقلال هزینه هایی را می طلبد که باید پرداخت شود و عاقلانه است که این مهم با کم ترین هزینه به دست آید.

وی رویکرد دولت در امید به آینده را باعث پیامد های مثبتی چون ثبات در قیمت طلا و دلار دانست و افزود: توجه دولت به کار آفرینی، تقویت اقتصاد و اصلاح و بهبود وضع معیشتی مردم از اولویتها و ضروریات می باشد.

معاون رئیس جمهور در دوره ی اصلاحات با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس اظهار کرد: حرکت ها و تقابلات اصطحکاکی تنها باعث اتلاف انرژی و خستگی سیاسی خواهند شد و به کسانی که با پرونده سازی و چالش کشیدن صلاحیت افراد قصد سنگ اندازی در مسیر دولت دارند باید هوشیار باشند که در خارج از کشور به اندازه ی کافی دشمن داریم.

وی در انتها مسیر رشد سیاسی کشور را در گرو فعالیت کامل احزاب در کشور عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N813696

وبگردی