آفتاب

یونیسف برای نخستین‌ بار کمک‌هایش را به آوارگان یرموک رساند

یونیسف برای نخستین‌ بار کمک‌هایش را به آوارگان یرموک رساند

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) با بیان اینکه آوارگان اردوگاه یرموک در دمشق از کمبود شدید آب، برق و دارو رنج می‌برند، اعلام کرد که این سازمان برای نخستین بار از دو سال گذشته توانست کمک‌هایی را به این منطقه برساند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، سازمان یونیسف اعلام کرد: در چارچوب تلاش‌ها برای حمایت از آژانس کار و امدادرسانی آوارگان فلسطینی (آنروا)، یونیسف ظرف این هفته از طریق دو هیات مشترک از آژانس‌های سازمان ملل در ارائه کمک‌های انسانی به خانواده‌هایی که اخیراً از اردوگاه یرموک مهاجرت کردند، مشارکت کرد.

این سازمان در گزارشی اعلام کرد: بیشتر این خانواده‌ها از یرموک به سه پایگاه که در فاصله حدوداً 10 کیلومتری جنوب دمشق است، رفته‌اند و این بار نخستی بود که یونیسف توانست ظرف دو سال گذشته به این منطقه کمک برساند.

این سازمان اعلام کرد که لباس‌هایی را برای کودکان شیرخواره و بسته‌های کمک‌هایی را برای نوزادان و داروها برای کودکان فرستاده است.

یونیسف اعلام کرد که این مناطق به تصفیه منابع آبی آلوده احتیاج دارند و در این مناطق فقط برق برای مدت‌زمانی بیشتر از یک ساعت در روز برقرار نیست و قیمت کالاهای اساسی نیز چهار یا پنج برابر شده است.

انتهای پیام

کد N812834

وبگردی