آفتاب
حجت الاسلام شیرازی در پاسخ به مهر:

وحدت عراقی ها محکم است/ داعش در آینده ضربات بیشتری می خورد

وحدت عراقی ها محکم است/ داعش در آینده ضربات بیشتری می خورد

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: وحدت بین نیروهای عراقی محکم است و ضرباتی که داعش در آینده در عراق می خورد این را اثبات خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسمین علی شیرازی عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای خوزستانی مدافع حرم در تهران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره ادعای برخی رسانه های غربی مبنی بر اینکه نقش مشاوره ای جمهوری اسلامی ایران به دلیل فشار آمریکا در عراق و سوریه کمرنگ شده است، اظهار داشت: آمریکا بداند که وحدت بین امت اسلامی چه در درون کشور عراق و چه در دیگر کشورهای اسلامی با مردم عراق، یک وحدت کاملا الهی است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود: وحدت، محکم است و انشاالله ضرباتی که  داعش در آینده در عراق خواهد خورد، این را اثبات می کند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در واکنش به طرح آمریکا و غربی ها برای تجزیه کشورهای عراق، سوریه و یمن گفت:  آیا آمریکا توانسته است انقلاب ما را شکست بدهد؟ اگر توانسته است که سوریه را شکست بدهد یا داعش را در عراق حاکم کند و حکومت مردمی عراق را شکست بدهد، کشورهای دیگر را هم شکست می دهد.

حجت الاسلام شیرازی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اظهارات جان بولتون که گفته بود ایرانی های به درجه ای از گستاخی رسیده اند که کشتی های آمریکایی را در خلیج فارس بازرسی و توقیف می کنند، تصریح کرد: اولا این طور نیست که هر حرکتی در جهان انجام می شود، لازم باشد ایران در آن حرکت حضور یابد و ثانیا این را دنیا بدانند که امت اسلامی از حق دفاع می کند و هیچگاه اجازه نخواهد داد که دشمنان اسلام هر کاری را که می خواهند، بکنند.

وی ادامه داد: چطور آمریکا به خودش اجازه می دهد در دنیا به هر کاری وارد بشود، اما ملت های اسلامی حق ندارند که از مظلوم دفاع کنند.!؟

کد N812375

وبگردی