آفتاب
به پیشنهاد تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار شد؛

نشست مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دستگاه‌های نظارتی

نشست مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دستگاه‌های نظارتی

نشست مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دستگاه‌های نظارتی با هدف کنترل و نظارت بهتر بر بازار ماه مبارک رمضان در اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار شد.

نشست مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دستگاه‌های نظارتی با هدف کنترل و نظارت بهتر بر بازار ماه مبارک رمضان در اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های نظارتی بر لزوم نظارت دقیق بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کردند و مقرر شد تعداد بازرسان مقیم برای حضور در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تهران ظرف 72 ساعت به این اداره کل اعلام شود.

همچنین نماینده دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت در این جلسه اعلام کرد که برای نظارت بهداشتی بهتر لازم است مشخص شود که آش و حلیم و زولبیا و بامیه که در این ایام فروش آن بالا می رود در کدام اتحادیه تعریف شده است تا با افراد بدون مجوز لازم برخورد شود.

وی افزود: همه ساله اعلام شده است که عرضه کنندگان آش و حلیم باید از ظروف فودگریت استفاده کنند و ظروف پلاستیکی مورد تائید بهداشت نیست، اما در همین جا اعلام می کنم که بهداشت امسال تمام ظروف پلاستیکی در واحدهای عرضه را جمع آوری خواهد کرد و با متخلفان در این زمینه برخورد جدی انجام می‌شود.

نماینده سازمان حمایت از مصرف کننده در این مورد گفت: از وظایف نظارتی ما مراجعه به مراکز و نظارت بر نرخ است که در کمیسیون نظارت تعیین نرخ انجام می شود و باید مشخص شود که آش و حلیم و زولبیا و بامیه مربوط به کدام اتحادیه است تا با واحدهای عرضه کننده غیر مرتبط برخورد قانونی انجام شود.

در این جلسه مقرر شد که گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با دستگاه های نظارتی 10 روز پیش از ماه مبارک رمضان آغاز و تا 10 روز پس از این ایام از ساعت 9 صبح الی 10 شب ادامه داشته باشد.

همچنین مسئولان فروشگاه های زنجیره ای حاضر در جلسه نیز اعلام کردند که به مناسبت ماه مبارک رمضان تخفیف خرید به مشتریان خواهند داد که میزان این تخفیف ها پس از قطعی شدن اطلاع رسانی می شود.

این نشست با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اماکن و نمایندگان فروشگاه های زنجیره‌ای اتکا، سپه، شهروند و هایپر استار در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام

کد N811524

وبگردی