آفتاب

جهاد اسلامی فلسطین: از هر اقدامی برای تحقق آشتی ملی استقبال می کنیم

جهاد اسلامی فلسطین: از هر اقدامی برای تحقق آشتی ملی استقبال می کنیم

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: آشتی ملی با تلاش خود فلسطینیان بسیار زودتر محقق خواهد شد اما با این وجود ما از تلاش و اقدام بین‌المللی که به پیشبرد این پرونده کمک کند، استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خضر حبیب، یکی از رهبران جهاد اسلامی تصریح کرد که این جنبش از تمامی تلاش‌ها برای پایان دادن به دودستگی و اختلافات داخلی و تحقق وحدت ملی استقبال می کند اما با این حال تحقق آشتی ملی با تلاش خود فلسطینیان بسیار بهتر بوده و پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات ملت خواهد بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خضر حبیب اظهار داشت که تحقق آشتی ملی کار ساده‌ای نیست و نیازمند حسن نیت و گذشت تمامی طرف‌ها است و جنبش فتح و حماس باید در این زمینه مسئولیت‌پذیر باشند.

حبیب ضمن اشاره به این که تلاش‌های زیادی از سوی طرف‌های فلسطینی برای پیشبرد پرونده آشتی ملی انجام گرفته، عنوان کرد که فتح و حماس نیز باید در این راستا همکاری و مسئولیت پذیری لازم را داشته باشند و زمینه را برای تحقق نهایی آشتی ملی فراهم کنند.

وی در رابطه با ورود عربستان به پرونده آشتی ملی فلسطین، خاطرنشان کرد، صرف نظر از این که چه کسی برای تحقق آشتی ملی واسطه خواهد شد، مهم دست‌یابی به تفاهماتی برای اجرای توافقنامه های قبلی و ادامه تلاش ها برای تحقق نهایی آن است.

انتهای پیام

کد N811273

وبگردی