آفتاب

تصاویری هولناک از دو تصادف در یک جاده/ ارسالی خوانندگان

تصاویری هولناک از دو تصادف در یک جاده/ ارسالی خوانندگان

جاده اهواز-امیدیه، یکی از پر حادثه ترین جاده های ایران است. یکی از مخاطبان خبرآنلاین تصاویری از دو تصادف هولناک از این جاده فرستاده است که در ادامه می بینید.

 

 

او در توضیح این عکس ها نوشته: من یکی از کارمندان عملیات نفت مناطق نفت خیز جنوب هستم. کارخانه ای که در آنجا مشغولم خارج از اهواز است، در مسیر جاده اهواز امیدیه.

از خود اهواز تا 45 کیلومتری آن جاده دو بانده است، ولی از 45 کیلومتری جاده یکطرفه می شود. در طی چند سالی که مشغول بکار بوده ام تقریبا در هر هفته شاهد تصادف تلخ جاده ای بوده ایم. با اینکه طول جاده یکطرفه حدود حدود 30تا 35 کیلومتر است، اما آمار تصادفش زیاد است. علت آن هم تردد زیاد ماشین های سنگین است.

از آنجا که عوارضی آزادراه خلیج فارس گران شده است، ماشین های سنگین ترجیح می دهند از این جاده تردد کنند که این امر باعث شلوغی جاده و تصادف زیاد شده. در تاریخ 94/02/10 ساعت 3 بعد ازظهر دو نفر از همکارانم در حین خدمت در این جاده تصادف کردند و به طور فجیعی فوت شدند. الان که دارم این متن را مینویسم از سر کار برگشته ام (ساعت 12:30 شب ۱۱ اردیبهشت) باز یک تصادف تلخ اتفاق افتاده بود که تصاویر آن را می بینید.

از شما تقاضا دارم که پیگیری کنید , آیا استانی که این همه ذخایر حجیم نفت دارد، بودجه ای ندارد تا این جاده را آسفالت کند و مردمان و کارمندان عملیات نفت را از خطر مرگ نجات دهد؟

لازم به ذکر است که خاکریز جاده نیز آماده شده و فقط آسفالت می خواهد اما چند سال است که پروژه متوقف شده است.

۴۷۴۷

کد N811065

وبگردی