آفتاب

معرفی معاون سازمان‌های نظامی و قضائی ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی‌از منکر تهران

معرفی معاون سازمان‌های نظامی و قضائی ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی‌از منکر تهران

با حکم قائم مقام ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی، به سمت معاون سازمان‌های نظامی و قضائی استان تهران منصوب شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مراسمی با حضور دبیر کل مرکز و معاونان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی به عنوان معاون سازمان‌های نظامی و قضائی استان تهران معرفی شد و فراتی نیز، مهدی احمدی را به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

متن حکم قائم مقام ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برای حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی فراتی بدین شرح است:

«با توجه به تعهد و دلسوزی و تجربه ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون سازمان‌های نظامی و قضائی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان تهران منصوب می‌گردید. امید است در ظل توجهات حضرت باری تعالی و نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و جلب رضایت حضرت حق موفق و مؤید باشید.»

بر اساس این گزارش، فراتی هم‌اکنون رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران است و احمدی نیز، از قضات سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح بوده است.

انتهای پیام

کد N810861

وبگردی