آفتاب
اجمالی/باهنر خبر داد:

جلسات چندجانبه اصولگرایان با لاریجانی

جلسات چندجانبه اصولگرایان با لاریجانی

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از جلسات چندجانبه اصولگرایان و جامعتین با لاریجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باهنر در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص ائتلاف جریان اعتدالیون با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز تشکیلات رسمی سیاسی انتخاباتی ناشی از دولت را نمی شناسیم. دولت به ما هو دولت حزب ندارد. آقای نوبخت و جهانگیری نیز جلساتی با حزب عدالت و توسعه و کارگزاران داشتند.

وی با تاکید بر اینکه ستادهای انتخاباتی منسوب به دولت دولت مورد تایید نهاد ریاست جمهوری نیستند، گفت: اعتدالیون شخصیت حقوقی تعریف شده ندارند و شامل احزاب و گروه های سیاسی نیستند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه حزبی به نام اعتدالیون نداریم، اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه نیز متعلق به دولت نیست. اعتدالیون یک جریان هستند. اگر در قالب شخصیت حقوقی باشند مورد بررسی قرار می گیرند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طیف آقای لاریجانی فراکسیونی به عنوان رهروان هستند که من نیز عضو فراکسیون هستم، اما عضو حزب رهروان نیستم. از آقای لاریجانی هم که سئوال کردم ایشان اعلام کردند عضو حزب رهروان نیستند.

وی با بیان اینکه حزب رهروان را جزو طیف اصولگرایان می دانیم، گفت: قطعا اعضای این حزب توسط جامعتین به جلسه وحدت دعوت خواهند شد.

باهنر همچنین از برگزاری جلسات چندجانبه وحدت اصولگرایان با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: جامعه روحانیت مبارز نیز با آقای لاریجانی جلساتی داشتند و صحبت هایی صورت گرفته است.

ادامه دارد....

کد N810416

وبگردی