آفتاب

واکنش ونگر به سخنان آنری

واکنش ونگر به سخنان آنری

سرمربی آرسنال به سخنان اسطوره این باشگاه واکنش نشان داد و به حمایت از اولیویه ژیرو مهاجم تیمش پرداخت. او تاکید کرد که تیمش به جذب بازیکنی نیاز نخواهد داشت و اجازه نمی دهد که ویلشر هم راهی منچستر سیتی شود.

به گزارش ایسنا، آرسنال در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد. تیری آنری اسطوره توپچی ها براین باور است که این تیم با مهاجمانی چون اولیویه ژیرو نمی تواند شانسی برای قهرمانی در لیگ جزیره داشته باشد و ونگر اگر می خواهد این تیم قهرمان شود باید به دنبال جذب مهاجمان بزرگ باشد.

انتقاد آنری از هموطن خود باعث ناراحتی ونگر شده است. سرمربی فرانسوی آرسنال در واکنش به سخنان آنری گفت: در شگفتم که چرا آنری چنین سخنانی را بر زبان آورده است. اصلا نمی توانم نظر او را قبول کنم. او به خاطر رسانه ها چنین سخنی را بر زبان آورده است. روزنامه چنین سخنانی را می نویسند چون می خواهند پول بیشتری به دست آورند.

تیری آنری درحالی چنین سخنانی را بر زبان آورده است که ژیرو در این فصل نمایش خوبی در آرسنال داشته است و به همراه الکسیس سانچس با زدن 14 گل بهترین گلزن آرسنال هستند. ونگر ادامه داد: اصلا نمی توانم سخنان آنری را بپذیرم چرا که به توانایی های ژیرو ایمان دارم . پیش از این هم درباره نیکولاس آنلکا، تیری آنری و فان پرسی هم همین سخنان را بر زبان آوردند اما همه ما دیدیم که آنها چه مهاجمان بزرگی شدند.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره این سوال که آیا تیم او در فصل جابجایی تابستانی بازیکنان جدیدی را جذب خواهد کرد، اینگونه پاسخ داد: آرسنال نیاز به جذب بازیکن ندارد. ما بازیکنان جوان و باتجربه خوبی داریم. لوکاس پودولسکی، گایل کمپل و یایا سانوگو هم به تیم برخواهند گشت و قوی تر از قبل می شویم.

جک ویلشر ستاره جوان آرسنال از بازیکنانی است که شایعه های زیادی درباره جدایی او از این تیم به گوش می‌رسد. ویلشر جایگاه خود را در ترکیب اصلی آرسنال از دست داده است و همین باعث شده تا رسانه های انگلیسی از احتمال جدایی او از توپچی ها سخن به میان آوردند. از منچستر سیتی به عنوان مقصد بعدی ویلشر سخن به میان آمده است اما آرسن ونگر تاکید کرد که این ستاره جوان در آرسنال باقی خواهد ماند.

ونگر گفت: ویلشر بازیکن آینده دار آرسنال است. او بازیکنی بسیار توانا است و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. آینده آرسنال به این بازیکنان جوان بستگی دارد. براین باورم که ویلشر در آرسنال باقی خواهد ماند و به تیم دیگری نخواهد رفت.

انتهای پیام

کد N809887

وبگردی