آفتاب
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

ساخت ۲ بیمارستان میلاد/ درآمد ۸۰۰۰ میلیاردی از منابع غیر بیمه ای

ساخت ۲ بیمارستان میلاد/ درآمد ۸۰۰۰ میلیاردی از منابع غیر بیمه ای

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از ساخت دو بیمارستان با برند «میلاد« در دو استان کشور خبر داد و گفت: ۸ هزار میلیارد تومان درآمد از منابع غیر بیمه ای تامین اجتماعی است.

دکتر سید تقی نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، افزود: به منظور ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به بیمه شدگان تحت پوشش سال گذشته بیمارستانی حد و با امکانات میلاد در کرمان راه اندازی شد و امسال نیز ساخت و احداث دو بیمارستان در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی گفت: دو استان ایلام و بیرجند برای ساخت بیمارستان با برند میلاد انتخاب شده اند که در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی این کار آغاز خواهد شد.

نوربخش از توسعه خدمات درمانی برای بیمه شدگان تمام کشور خبر داد و گفت: برنامه ریزیهای لازم برای گسترش امکانات درمانی در کل کشور انجام شده و تلاش می کنیم که در استانهای مختلف و حتی شهرستانها نیز بیمه شدگان بیتوانند از امکانات یکسان و مناسب بیمه ای بهره  مند شوند.

مدیرعامل سازمان تامین ا جتماعی به اقدامات سازمان برای بیمه شدگان اشاره و تاکید کرد: تامین اجتماعی در بخشهای درمان ، رفاهی و اقدامات فرهنگی برای بازنشستگان و مستمری بگیران هزینه می کند سالانه اعتبارات زیادی برای بیمه شدگان هزینه می شود.

نوربخش با اشاره به اینکه ماهیانه ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مستمری بازنشستگان هزینه می شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی سالانه علاوه بر درآمدهایی که از محل پرداخت حق بیمه بدست می آورد از منابع غیر بیمه ای نیز درآمدی کسب می کند بطوریکه در سال گذشته ۸ هزار میلیارد تومان از این محل اعتبار حاصل شد.

کد N809808

وبگردی