آفتاب

طائب:‌ آل سعود به تزلزل افتاده است

طائب:‌ آل سعود به تزلزل افتاده است

فرمانده قرارگاه عمار گفت: آل سعود امروز به تزلزل افتاده و در حال علنی کردن ظلم پنهان خود است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در همایش عقیدتی - بصیرتی ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری اظهار کرد: امروز جزیره ثباتی که با دست پنهان یهود در آل سعود ایجاد شده بود و حتی در کنار خانه خدا نمی‌شد یا بقیه الله را به زبان آورد کار برد،‌ به تزلزل افتاده و آل سعود در حال آشکار کردن ظلم پنهان خود است. آن‌ها که ادعای خادم حرمین شریفین بودن را می‌کردند حالا روی سر کودکان و پیرزن و پیرمرد یمنی مسلمان بمب می‌ریزند و می‌گویند برای خدمت به اسلام آمده‌ایم!

وی در ادامه تصریح کرد: آل سعود وقتی حجاج ما را شهید کردند دروغ بزرگی گفتند که این‌ها می‌خواستند کعبه را خراب کنند و صدای دنیا هم درنیامد. امروز هم یک بار دیگر دروغ گفتند که یمنی‌ها می‌خواستند کعبه را خراب کنند ولی این بار خدعه‌شان شکست و دنیا فهمید که دروغ می‌گویند. آل سعود در یمن در حال آتش زدن خودش با دست خودش است.

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد:‌ ائمه در طول تاریخ همیشه مظلوم بوده‌اند و این مظلومیت به دو دلیل بی‌بصیرتی مردم و همچنین اهل عمل نبودن مردم بوده است. مظلومیت ائمه امروز به صورت متراکم در امام زمان(عج) جمع شده و در مسیر خارج ساختن مظلومیت حضرت بقیه الله به نقاط حساسی رسیده‌ایم و به همین دلیل داشتن بصیرت امروز از همه تاریخ مهم‌تر است.

طائب در ادامه یادآور شد: امام راحل فرمودند که انقلاب ما مقدمه‌ساز انقلاب جهانی امام زمان است و مردم را به صحنه آوردند. در طول تاریخ نمره مردم در برخورد با امام زمان‌شان منفی بوده و ما باید نمره خود را مثبت کنیم تا بتوانیم امام زمان را از اضطرار بیرون بیاوریم. برای این کار باید به میدان بیاییم و وقتی به میدان آمدیم آتش عالم را روی سرمان خواهند ریخت. آن وقت است که باید ثبات قدم داشته باشیم و مقاومت کنیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه اضافه کرد: این‌که رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند در همین راستا است چرا که همدلی و همزبانی نقطه وحدت و اشتراک می‌خواهد. امروز تمام آزمون ما حضرت بقیه الله است و در معرض این امتحان قرار گرفته‌ایم که این کار علاوه بر بصیرت و وارد میدان شدن نیاز به مقاومت دارد.

طائب همچنین بیان کرد:‌ از طرفی دیگر امام راحل فرمود که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود چون همه قفل‌ها دست اسرائیل است و ریشه مشکلات در رژیم صهیونیستی است. هرچند می‌بینیم که بحمدالله آن‌ها هم در تزلزل افتاده‌اند و برای نجات خودشان دنیا را به آتش می‌کشند و اگر در چنین زمانه‌ای بگوییم این اتفاقات به ما چه ربطی دارد، رفوزه خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه عمار در پایان اظهار کرد: بعضی‌ها می‌گویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و اتفاقات یمن و سوریه و عراق به ما چه ربطی دارد؟ این‌ها همان‌هایی هستند که در زمان حسین‌بن علی(ع) می‌گفتند قیام حسین به ما چه ربطی دارد؟ در حالی که باید مقاومت را مدیریت کنیم و تلاش جهادی داشته باشیم و در این راه تمام سختی‌ها را به جان بخریم تا سختی‌ای که می‌کشیم به سختی حضرت بقیه‌الله نزدیک شود.

انتهای پیام

کد N807127

وبگردی