آفتاب
وزیر دفاع:

در مواجهه با جریانات تکفیری صهیونیستی با همه توان خواهیم ایستاد

در مواجهه با جریانات تکفیری صهیونیستی با همه توان خواهیم ایستاد

وزیر دفاع گفت: امروز و همچنین در آینده نزدیک عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه در سطح جهانی، گروه‌های تکفیری صهیونیستی هستند که به اقدامات تروریستی دست‌زده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین دهقان در کنفرانس خبری وزرای دفاع ایران و سوریه با اشاره به اینکه در سفر دو روزه وزیر دفاع کشور سوریه به ایران نشست‌های مختلفی با مسئولان سیاسی و نظامی کشور در سطوح مختلف برگزار کرده‌ایم اظهار کرد: آن‌چه در نشست‌های متعدد مورد توجه قرار گرفت آخرین وضعیت میدانی در سوریه و به خصوص مجموعه تحولاتی بود که اخیرا در وضعیت فزاینده و شدت یابنده در سوریه اتفاق افتاده است.

دهقان با اشاره به اینکه دیدگاه‌های مشترک نسبت به تحولات منطقه بین ایران و سوریه وجود دارد توضیح داد:‌در یک دهه گذشته نظام سلطه و اسرائیل تلاش داشته اند که جبهه مقاومت را تضعیف کنند تا از این طریق امنیت اسرائیل را تامین کنند. بنابراین گروه‌های تکفیری را ساماندهی، تجهیز و پشتیبانی مالی و سیاسی کردند و آن‌ها را آموزش دادند تا در کشورهای اسلامی خلل و مشکل ایجاد کنند.

وی ضمن اینکه عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه و سطح جهان را امروز و همچنین در آینده نزدیک، گروه‌های تکفیری صهیونیستی دانست اظهار کرد: این گروه‌های تکفیری صهیونیستی انسان‌ها و کشورهای اسلامی و در راس آن سوریه را مورد هجوم قرار دادند و هیچ منعی برای فعالیت های خود از موضع مراجع بین‌المللی که باید حافظ صلح و ثبات و امنیت در منطقه باشند، نمی‌بینند.

وزیر دفاع با بیان اینکه جبهه مقاومت در مقابل استکبار،‌ آمریکا و اسرائیل همواره به ایستادگی خود برابر خواسته‌ها و زیاده‌خواهی‌ آن‌ها مقاومت خواهد کرد افزود: ما به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند و عامل ثبات ،‌امنیت و پایداری منطقه برای استقرار ثبات و امنیت در منطقه حساسیت‌های لازم را داریم و در مواجهه با جریانات تکفیری و صهیونیستی با همه توان خواهیم ایستاد.

دهقان با ابراز خوشحالی از اینکه تاکنون پیروزی از آن جبهه مقاومت بوده است تصریح کرد: دشمنان هر روز تلاش می‌کنند که جبهه جدیدی را باز کنند و در این راستا هجوم ددمنشانه عربستان به یمن یکی از این جبهه‌های جدید است، اما عناصر مقاومت با اشراف کامل در بستر تحرکات دشمن و با اطلاع جدید از برنامه‌هایشان همواره سازماندهی خود را به گونه‌ای مناسب برای مقابله با اقدامات آن‌ها انجام می‌دهند و در صحنه حاضر هستند.

دهقان گفت: ان‌شاالله شاهد شکست جبهه استکبار و گروه‌های تکفیری صهیونیستی و پیروزی مقاومت خواهیم بود.

انتهای پیام

کد N806925

وبگردی