آفتاب
نماینده فارسان:

بی‌تدبیری‌ها همه مسایل را سیاسی می‌کند

بی‌تدبیری‌ها همه مسایل را سیاسی می‌کند

نماینده مردم فارسان در مجلس نسبت به آن‌چه بی‌تدبیری مسوولان در حوزه محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد خواند، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عزیزی فارسانی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو، گفت: بی‌تدبیری‌هایی که از گذشته تاکنون در مسایل محیط زیست و آب ادامه دارد منجر به سیاسی کردن همه مسایل شده است.

وی هم‌چنین با انتقاد از وزیر نیرو افزود: متاسفانه قوانین اجرا نمی‌شود، بی‌تدبیری‌های گذشته، تاکنون در مسایل محیط زیست و آب ادامه دارد و منجر به سیاسی کردن همه مسایل شده است و این مهم ظلمی به مردم منطقه است.

و ی معتقد است: جای تاسف است که علی‌رغم وجود سه مصوبه هیات دولت و دستور اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر واگذاری نیروگاه برق‌آبی کوهرنگ به استان چهارمحال بختیاری که در قلب استان است، به دلیل وجود نیروهای لابی‌گر مسایل فنی سیاسی شده‌ و این مصوبه عملی نشده است.

نماینده مردم فارسان در مجلس در عین‌ حال افزود: تشکر ویژه مجمع نمایندگان استان را از عملکرد استاندار در کسب جذب بودجه کشور اعلام می‌داریم و رتبه اول و ایجاد همدلی و همزبانی و آرامش بین مردم و مسئولان را اجر می‌نهیم و از مدیریت جهادی ایشان تشکر می‌کنیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: نمایندگان اعتبارات خوبی برای کمک به فرهنگیان، به آموزش و پرورش اختصاص دادند و امید است با توجه به حدود 5 هزار میلیارد تومان کمک بودجه‌ای به وزارت آموزش و پرورش، مسئولان تلاش کنند که همگی در مسیر رفع مشکل معلمان حرکت کنیم.

انتهای پیام

کد N806665

وبگردی