آفتاب

پیگیری موضوع لغو بیمه خبرنگاران خراسان جنوبی

پیگیری موضوع لغو بیمه خبرنگاران خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: موضوع لغو بیمه برخی از خبرنگاران استان از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، عباس‌علی بهاری شب گذشته 6 اردیبهشت جاری در نخستین جلسه شورای عالی بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: در رسانه‌های استان کمترین تنش در محتوای پیام برای مسئولان و مردم وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: از سوی دیگر رسانه‌ها باید خدماتی را که نظام اسلامی به مردم می‌دهد نشان دهند.

بهاری در ارتباط با عدم پاسخگویی مسئولان در مورد مسائل استان گفت: رسانه‌ها باید در کنار نقد سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نقاط قوت آنها را نیز برجسته کنند تا نقد آنها پذیرفته و رسانه‌ای منصف تلقی شوند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به موضوع قطعی و لغو بیمه خبرنگاری برخی از خبرنگاران استان اظهارکرد: اعتراضاتی در این راستا توسط 30 استان از طریق مکاتبه با وزارت فرهنگ و ارشاد صورت گرفته و مشکل اینجا است که این وزارت‌خانه می‌خواهد نشریات سهم بیمه خبرنگاران خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام

کد N804000

وبگردی