آفتاب
هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس؛

چلسی یک امتیاز ارزشمند از آرسنال گرفت/ شکست سنگین منچستر یونایتد

چلسی یک امتیاز ارزشمند از آرسنال گرفت/ شکست سنگین منچستر یونایتد

در دو بازی از هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ برتر انگلیس تیم‌های آرسنال و چلسی به تساوی بدون گل دست یافتند و منچستر یونایتد در خانه اورتون شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال چلسی و آرسنال یکشنبه شب حساس‌ترین دیدار هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه امارات برگزار کردند که این بازی در پایان بدون آنکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه نخست این بازی تیم چلسی روی ضربات اسکار و رامیرز می‌توانست به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. در این نیمه دو صحنه مشکوک به پنالتی برای هر دو تیم گرفته نشد. یک بار ضربه کاسورلا در محوطه جریمه حریف به دست کیهیل اصابت کرد و در مقابل خطا روی فابرگاس تمارض تشخیص داده شد.

در نیمه دوم نیز بازی محتاط دو تیم ادامه پیدا کرد. چلسی که به دنبال یک امتیاز خارج از خانه بود بازی را کاملا بست و آرسنال با وجود اینکه میدانداری می کرد نتوانست خطرات آنچنانی را ایجاد کند. در نهایت بازی دو تیم با تساوی خاتمه یافت تا بازیکنان چلسی به شادمانی بپردازند. شاگردان مورینیو حالا ۷۷ امتیازی هستند و در صدر قرار دارند. آرسنال با ۷۷ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به منچستر سیتی سوم است.

در دیگر بازی برگزار شده تیم منچستر یونایتد در زمین اورتون شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد. جیمز مک کارتی (۵)، جان استونز (۳۵) و کوین میرلس (۷۴) زننده گلهای تیم اورتون بودند. منچستر یونایتد با این باخت در امتیاز ۶۵ باقی ماند تا در مکان چهارم جدول رده‌بندی بایستد.

کد N803273

وبگردی