آفتاب

بازتاب توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در روزنامه قطری

بازتاب توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در روزنامه قطری

نسخه اینترنتی روزنامه «الشرق» قطر که اتفاقات تیم ملی فوتبال ایران را دنبال می‌کند، خبر توافق کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال و ادامه فعالیتش در تیم ملی ایران را بازتاب داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نسخه اینترنتی روزنامه الشرق قطر در گزارشی به ادامه فعالیت سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و در اینباره نوشت: « این مسئله از زمانی آغاز شد که کارلوس کی‌روش اعلام کرد به خاطر فشارهای خارجی و عدم حمایت از سوی وزارت ورزش قصد دارد به کارش در ایران پایان بدهد. کی‌روش وقتی قصد داشت برای همراهی تیم ملی ایران برای دو بازی تدارکاتی (بازی با شیلی و سوئد) به اروپا برود، به خاطر عدم پرداخت مالیات ممنوع الخروج شد».

در ادامه این گزارش آمده است: «بر همین اساس از ماه آپریل جلساتی برای حل مشکلات کی‌روش با مسئولان برگزار شد. علی کفاشیان روز شنبه اعلام کرد که خوشبختانه همه چیز برطرف شده و کی‌روش تا سال ۲۰۱۸ با ایران خواهد بود.»

این سابت قطری صحبت‌های کارلوس کی‌روش را هم منعکس کرده و نوشته است: « جلسه با نماینده وزارت ورزش بسیار مثبت بود. اولویت ما صعود به مسابقات جام جهانی روسیه است و ما به حمایت‌های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای رسیدن به این موفقیت نیاز داریم.»

کد N803042

وبگردی