آفتاب

رییس جدید سازمان ثبت احوال: در هیچ دستگاهی با تیم نرفته‌ام

رییس جدید سازمان ثبت احوال: در هیچ دستگاهی با تیم نرفته‌ام

رییس سازمان ثبت احوال گفت: با وجود تمام پیشرفت‌های صورت گرفته هنوزعقب هستیم و حقمان رسیدن به قله است و نباید به هیچ وجه از پیشرفت قانع شویم.

به گزارش خبرنگار سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا آوایی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان ثبت احوال که امروز یکشنبه در این سازمان برگزار شد، افزود: تحقق ماموریت‌هایی که وزیر کشور برای ثبت احوال در نظر گرفته‌اند، نیازمند 3، 4 سال کار شبانه‌روزی است و باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود در این جهت بهره ببریم.

وی با اشاره به کارت هوشمند ملی اظهار کرد: تا زمانی که با تمام ابعاد این موضوع آشنا نشوم، نمی‌توانم درباره آن هیچ قولی بدهم ولی تنها تلاش می‌کنم از تمام ظرفیت‌ها استفاده بکنیم.

رییس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه من در هیچ دستگاهی با تیم نرفته‌ام، گفت: در هر دستگاهی با همان تیم کار کرده‌ام البته ممکن است پس از مدتی یکی، دو نفر را به کمک گرفته باشم. بنابراین تلاش می‌کنم از ظرفیت‌های درون سازمانی اعم از بدنه کارشناسی و مدیریتی استفاده کنم.

آوایی با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته‌ای درباره شیوه‌ها و روش‌ها افزود: می‌توانیم در زمینه موضوعاتی مانند برون‌سپاری این کار را انجام دهیم و با انجام بررسی، نقاط موفقیت را شناسایی و همان راه را ادامه بدهیم و در زمینه‌هایی که توفیق نداشته‌ایم، روش خود را تغییر دهیم.

وی در ادامه گفت: من تلاش می‌کنم در حد امکان به استان‌های مختلف کشور در حوزه ثبت احوال سر بزنم.

رییس سازمان ثبت احوال با اشاره به شیوه مدیریتی خود اظهار کرد: من در سال‌های فعالیت خود روش «رئیسی» را یاد نگرفته‌ام؛ بلکه «برادری» را آموختم و تلاش می‌کنم با ارتباط عاطفی و برادری ضمن حفظ جایگاه و نظارت، امور بهتر پیش برود.

آوایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت اخلاق در مدیریت گفت: آفتی که انسان‌ها به ویژه مدیران را تهدید می‌کند فراموش کردن رسالت واقعی خود است، این در حالی است که ما باید به قصد غربت کار کنیم و خدمت به مردم را توفیق بدانیم.

وی با تشکر از زحمات محمد ناظمی اردکانی رییس سابق سازمان ثبت احوال گفت: هر پیشرفتی در کشور قطعا کار یک نفر نبوده است و ما نباید تنها به بازگو کردن اقدامات خود بپردازیم و این شیوه غلط است. ما همیشه وظیفه تجلیل از اقدامات گذشتگان را داریم.

رییس سازمان ثبت احوال در پایان اظهار کرد: گاهی اوقات همه سرمایه انسانی خود را نابود می‌کنیم و این کار خوبی نیست. خرد کردن دیگران برازنده کسانی که در نظام اسلامی خدمت می‌کنند، نیست.

انتهای پیام

کد N802764

وبگردی