آفتاب
با حضور وزیر دفاع؛

۶ طرح کشاورزی و دامداری در پیشوا بهره برداری شد

۶ طرح کشاورزی و دامداری در پیشوا بهره برداری شد

پیشوا- با حضور وزیر دفاع شش طرح کشاورزی و دامپروری در مجتمع کشت و صنعت استان تهران در مجموعه تولیدی جلیل آباد پیشوا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز و با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شش طرح کشاورزی و دامپروری در مجتمع کشت و صنعت استان تهران در مجموعه تولیدی جلیل آباد پیشوا به بهره برداری رسید.

سردار حسین دهقان در بدو ورود به شهرستان پیشوا مورد استقبال گرم مسئولان این شهرستان از جمله عباس ملکوتی خواه فرماندار پیشوا قرار گرفت و سپس از بخش های مختلف مجتمع کشت و صنعت استان تهران بازدید به عمل آورد و شش طرح کشاورزی و دامپروری و تبدیلی را افتتاح کرد.

          

افتتاح مرکز تولید فراورده های داورهای گیاهی به همراه یک واحد گلخانه مدرن، مرحله دوم توسعه کشت بافت، دو استخرذخیره آب، توسعه سایت پرورش شترمرغ از جمله شش پروژه کشاورزی و دامپروری بود که با حضور وزیر دفاع در مجتمع کشت و صنعت استان تهران افتتاح شد.

به گفته مسئولان مجتمع کشت و صنعت استان تهران برای تکمیل و راه اندازی این طرح های کشاورزی و دامداری بیش از ۲۷۰ میلیارد اعتبار در نظر گرفته شد که امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره برداری رسید.

          

سیف پور مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نوین ایرانیان در آیین افتتاح این طرح ها با تشریح شش طرح کشاورزی و دامپروری اظهار داشت:  راه اندازی گلخانه مدرن، مرحله دوم توسعه کشت بافت، دو استخرذخیره آب ، توسعه سایت پرورش شترمرغ از جمله طرح هایی ایت که امروز به بهره برداری رسید.

وی افزود: شرکت کشت و صنعت نوین ایرانیان به عنوان زیر مجموعه کشت و صنعت استان تهران در زمینه تولدات کشاورزی و دامپروری قدم های موثری را برداشته است به طوری که یازده میلیون قطعه جوجه یک روزه، شش هزار قطعه شترمرغ ، سی هزار مرغ تخم گذار و ۸ هزار تن مرغ گوشتی پرورش و تولید می شود.

کد N801726

وبگردی