آفتاب

شمارش معکوس برای آغاز عملیات بزرگ/ فرمانده عراقی: اهالی موصل از مراکز وابسته به داعش فاصله بگیرند

شمارش معکوس برای آغاز عملیات بزرگ/ فرمانده عراقی: اهالی موصل از مراکز وابسته به داعش فاصله بگیرند

خبرگزاری صدا و سیما نوشت:

در درخواستی که می تواند نشان از نزدیک بودن زمان عملیات آزاد سازی موصل از دست تروریست های داعش به شمار بیاید یکی از فرماندهان عالی ارتش عراق از اهالی موصل خواست از مواضع داعش در این شهر فاصله بگیرند.

سرلشکر نجم الجبوری فرماندهی اتاق عملیات استان نینوا از واحدهای زیر مجموعه ارتش عراق از اهالی موصل خواست به مواضع داعش در شهر نزدیک نشوند و هم زمان از جنگنده های نیروی هوایی خواست مراکز تبلیغاتی و رسانه ای داعش را در شهر موصل بمباران کنند.

الجبوری در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری آناتولی گفت:« از شهروندان در موصل می خواهیم از مواضع و قرارگاههای داعش فاصله بگیرند زیرا با آغاز نبرد آزاد سازی موصل از دست تروریست ها، این مواضع اهداف جنگنده های نیروی هوایی کشور و ائتلاف بین المللی خواهد بود.»

وی در ادامه از نیروی هوایی خواست مراکز تبلیغاتی و رسانه ای داعش را در شهر موصل هدف قرار دهند زیرا در این مراکز با هدف ایجاد وحشت در مردم و تاثیر بر اندیشه جوانان و نوجوانان، ویدیوهایی از جنایات داعش به نمایش گذاشته می شود.

آناتولی نوشت:« داعش در موصل چهار مرکز رسانه ای دارد که محل پخش تولیدات ویدیویی این گروه است. در این مراکز صفحات بزرگ تلویزیونی قرار داده شده است و مردم ، اعم از جوانان و نوجوانان با تجمع در برابر این صفحات تلویزیونی، آخرین تولیدات ویدیویی و تبلیغی داعش را تماشا می کنند ضمن اینکه همین تصاویراز طریق دی وی دی نیز به رایگان میان مردم توزیع می شود.»

5252

کد N798313

وبگردی