آفتاب
سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس:

دنیا حساب وهابی‌ها را از اهل سنت جدا کند

دنیا حساب وهابی‌ها را از اهل سنت جدا کند

سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن رفتار غیرانسانی وهابیون عربی نسبت به مردم مسلمان یمن، گفت که دنیا باید حساب وهابی‌ها را از اهل سنت و جماعت جدا کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدقسیم عثمانی در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: آنچه امروز در منطقه و جهان باعث بهت و حیرت انسان‌های آزاده شده موضوع کشتار انسانی و تهاجم خارجی به یک کشور مستقل و با تاریخی درخشان همچون یمن است.

وی افزود: آمریکایی‌ها با ادعای توسعه دموکراسی، جنگ‌های منطقه‌ای به راه می‌اندازند و خون انسان‌ها را به زمین می‌ریزند تا جای پای خود را در منطقه محکم‌تر کنند. در این میان حکام عربستان با حمله به مردم مظلوم بی‌پناه یمن ماهیت آمریکایی خود را بیش از هر زمان دیگر نشان دادند و ثابت کردند صلاحیت اداره مکه مکرمه و مدینه منوره را ندارند.

سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار دولت سعودی روز به روز نفرت آنها را در دل مسلمانان شیعه و سنی بیشتر می‌کند، خاطرنشان کرد: من به عنوان سخنگوی فراکسیون نمایندگان اهل سنت مجلس رفتار غیرانسانی وهابیون عربی را محکوم نموده و نوید می‌دهم که عربستانی‌ها با این رفتارها زمینه سقوط خود را فراهم کرده‌اند و البته دنیا باید حساب وهابی‌ها را از اهل سنت و جماعت جدا کند.

عثمانی در تذکری به وزارت کار و امور اجتماعی نیز گفت: مسکن مهر که یک طرح خوب بوده با مدیریت و اجرای ناکارآمد برای برخی از مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر ثروت‌های میلیاردی ایجاد کرده در حالیکه این ثروت‌ها را باید ساکنین مستضعف مسکن مهر به صورت اقساط بپردازند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دستگاه های نظارتی دولت خواست ضمن رسیدگی به اموال میلیاردی مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر، هر چه سریعتر اموال نامشروعی که به دست آمده به مالکین مسکن مهر عودت دهند.

انتهای پیام

کد N797857

وبگردی