آفتاب

رحمانی فضلی: اعتماد عمومی مردم را تقویت می کنیم

رحمانی فضلی: اعتماد عمومی مردم را تقویت می کنیم

وزیر کشور گفت: اعتماد عمومی مردم در سال 1394با آسیب شناسی دستگاه های اجرایی تقویت می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه در حاشیه نشست هفتاد و یکمین جلسه شورای اجتماعی کشور که نخستین جلسه در سال جاری است، افزود: مقرر شد تا در یک ماه آینده همه دستگاه های اجرایی برنامه های عملیاتی خود را برای تقویت اعتماد عمومی مردم ارایه دهند تا بتوانیم با همکاری همه دستگاه ها و نیز با توجه به شرایط پیشرو برای انتخابات و شرایط اقتصادی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز است، گام هایی را برداریم.

وی تاکید کرد: بر اساس مطالعات انجام شده از سال 83 تا کنون وضعیت اعتماد عمومی مردم در برخی حوزه ها همچون اجتماعی مناسب است اما در برخی دیگر از حوزه ها با آسیب مواجه هستیم.

رییس شورای امنیت کشور ادامه داد: اگر این آسیب ها در جهت سرمایه های اجتماعی اصلاح شود موجب رضایت مندی بیشتر مردم و همدلی و هم زبانی آنان با دولت می شود.

رحمانی فضلی با بیان این که در سال 93 رشد خوبی در هنجارهای اخلاقی کشور شاهد بودیم، اظهارداشت: سال گذشته گام های خوبی در این زمینه برداشته شد؛ هدف این است که با کمک مردم تقویت و نظارت عمومی توسط همه هموطنان، تشکل های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی متولی، هنجارهای عمومی و عفاف را تقویت کنیم.

وی همچنین سال 93 را در موضوع عفاف و حجاب و مباحث فرهنگی، اخلاقی مثبت ارزیابی کرد.

 

2929

کد N797759

وبگردی