آفتاب

بررسی طرح توسعه روستایی در منطقه شهداد با حضور معاون رئیس‌جمهور

بررسی طرح توسعه روستایی در منطقه شهداد با حضور معاون رئیس‌جمهور

معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: طرح توسعه روستایی کشور در منطقه شهداد به عنوان پایلوت فردا (چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه) با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بررسی می‌شود.

"محمدجواد کامیاب" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، با بیان این مطلب اظهار کرد: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری فردا به استان کرمان سفر می‌کند.

وی افزود: بر اساس طرح توسعه روستایی کشور قرار است در قالب متدهای روز دنیا و با مشارکت جوامع محلی، طرح توسعه منطقه شهداد به عنوان پایلوت در استان کرمان از طریق برنامه‌ریزی پایین به بالا انجام شود.

کامیاب با بیان اینکه در این مدل، از صفر تا 100 برنامه‌ها و اجرای آن توسط خود مردم محلی انجام می‌شود، تصریح کرد: در این سفر طرح‌های کلی توسعه روستاهای استان ارائه و طرح‌های در نظر گرفته شده برای شهداد بازدید و بررسی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه در مرحله اول 34 طرح را برای توسعه روستایی شهداد داریم، گفت: طرح هایی که بر اساس دستورالعمل کشور، قابل پذیرش بوده و ظرفیت را داشته باشد، اجرایی می‌شود.

وی افزود: در مجموع تاکنون 215 طرح برای کل روستاهای استان کرمان ارائه شده که اعتبار این طرح‌ها متفاوت است و طرح‌هایی با اعتبار 1.5 تا 4 میلیارد تومان وجود دارد.

کامیاب تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده برای توسعه روستاهای استان توسط شرکت‌های تعاونی و اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه شده است.

انتهای پیام

کد N797738

وبگردی