آفتاب

آزادی 11 مددجو با تلاش مددکاران در فروردین ۹۴

آزادی 11 مددجو با تلاش مددکاران در فروردین ۹۴

مدیر ندامتگاه قزلحصار با بیان اینکه 11 مددجو در فروردین ماه 94 با تلاش مددکاران آزاد شده‌اند، گفت: بکارگیری و استفاده از توانمندی‌های مددکاران متخصص با حفظ کرامت انسانی و رعایت منشور اسلامی در جهت رفع مشکلات مددجویان و خانواده‌های آنان برای ما یک اصل است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینی با اشاره به این که مددکاران در زندان‌ها در راستای پیشبرد و تحقق اهداف سازمان مبنی کاهش جمعیت کیفری نقش محوری دارند، گفت: بکارگیری و استفاده از توانمندی‌های مددکاران متخصص با حفظ کرامت انسانی و رعایت منشور اسلامی در جهت رفع مشکلات مددجویان و خانواده های آنان برای ما یک اصل است.

وی گفت: مددکاران ضمن بهنجار کردن رفتار مددجویان می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های صحیح و مؤثر آنان را با ارزش‌های سالم اجتماعی سازش دهند.

حسینی، مددکاران را الگو و ابزاری مناسب در ارتقاء سطح سلامت روحی مددجویان معرفی و تصریح کرد: مددکاران ضمن حل مشکلات قضایی و بعضا خانوادگی مددجویان، سلامتی روانی واجتماعی آنان را تأمین می‌کنند.

وی ضمن تاکید به مددکاران در خصوص ارائه خدمات بهینه با حضور مستمر در جمع مددجویان خواستار پیشرفت و رشد فکری، عاطفی، روانی و تعلیم و تربیت و همچنین سازگاری اجتماعی، همکاری، معاضدت همفکری و هم اندیشی آنان شده تا از این طریق آن‌ها را به اهداف سازنده فردی و اجتماعی هدایت کند.

انتهای پیام

کد N797394

وبگردی