آفتاب
رئیس دیوان عدالت اداری:

جنایت آل‌سعود در حق مردم مظلوم یمن مانند سبعیت صهیونیست‌هاست

جنایت آل‌سعود در حق مردم مظلوم یمن مانند سبعیت صهیونیست‌هاست

رییس دیوان عدالت اداری گفت: آنچه آل سعود با مردم یمن می‌کند، همان کار و حتی بدتر از آن است که رژیم صهیونیستی حاکم بر قدس شریف نسبت به مردم فلسطین انجام می‌دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه سی و یکم هیات عمومی دیوان ضمن تبریک ولادت حضرت امام باقر(ع) و فرارسیدن ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب ماه حرام است که کفار سرزمین حجاز در چنین ماهی از خونریزی و کشتار اجتناب می‌کردند، اما حالا ملاحظه می‌کنیم که سردمداران وابسته آل‌سعود که خود را خادمان حرمین شریفین می‌دانند، مردم مسلمان و زنان و کودکان مستضعف یمن را به خاک و خون می‌کشند.

وی افزود: از چنین سبعیتی به خدا شکایت می‌بریم که خدایا دنیای اسلام را چه می‌شود که حکام سرزمین‌های اسلامی به نیابت از صهیونیسم و استکبار این‌گونه در حق مردم بی‌گناه و مظلوم یمن جنایت روا می‌دارند؟

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: آنچه آل سعود با مردم یمن می‌کند، همان کار و حتی بدتر از آن است که رژیم صهیونیستی حاکم بر قدس شریف نسبت به مردم فلسطین انجام می‌دهد.

منتظری در ادامه با اشاره به اینکه ماه رجب ماه استغفار است، اظهار داشت: ماه رجب از لحاظ فضیلت ماه با عظمتی است، حضرت امام کاظم(ع) درباره این ماه فرموده‌اند، «رجب ماه بسیار بزرگی است که خداوند در آن حسنات را چند برابر می‌نویسد و گناهان را محو می‌کند و می‌زداید».

وی اضافه کرد: خداوند این ماه را فرصتی قرار داد که بندگانش با استغفار، روزه مستحبی و اعتکاف خود را برای ماه شعبان و رمضان آماده کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به روز ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) گفت: در بخشی از دوران امامت ایشان فضا برای نشر معارف امامت و ولایت فراهم شد و آن امام بزرگوار از این موقعیت به نحو مطلوبی استفاده کردند و ابواب فراوانی از علوم را برای بشریت بویژه جامعه شیعیان بیان کردند.

منتظری افزود: این حرکت توسط فرزند ایشان امام صادق(ع) تداوم یافت و ما امروز ملاحظه می‌کنیم که از دوران امامت این بزرگواران معارف بلند و احادیث ارزشمندی برجای مانده است.

انتهای پیام

کد N796765

وبگردی