آفتاب

تظاهرات مردم بحرین در حمایت از علی سلمان ادامه دارد

تظاهرات مردم بحرین در حمایت از علی سلمان ادامه دارد

در آستانه برگزاری چهارمین جلسه محاکمه شیخ علی سلمان به اتهاماتی دروغین مناطق مختلف بحرین شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردم در محکومیت این اقدام بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت جمعیت الوفاق بحرین، در آستانه برگزاری چهارمین جلسه محاکمه شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که قرار است 22 آوریل جاری برگزار شود، با تاکید هیات دفاع بر عدم اجرای محاکمه براساس ملاک‌های بین‌المللی و عادلانه، مردم خشمگین بحرین تظاهرات گسترده‌ای را در این کشور به راه انداختند.

تظاهرات مردم شهرها و مناطق مختلف بحرین برای اعلام مخالفت خود با این محاکمه و درخواست آزادی فوری شیخ سلمان که به نماد و اعتراض مسالمت‌آمیز تبدیل شده، برای صدوسیزدهمین روز متوالی صورت گرفت.

تظاهرکنندگان، پرچم بحرین و تصاویر شیخ سلمان و همچنین پلاکاردهایی مبنی بر آزادی همه زندانیان سیاسی و توقف نقض حقوق بشر در زندان‌های این کشور را در دست داشتند و تحقق خواسته‌های عادلانه و انسانی مردم برای تغییرات دموکراسی در کشور را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان تاکید کردند همه طرح‌ها برای مثبت جلوه دادن روند سیاسی، سرپوش نهادن بر بحران سیاسی بحرین و نقض حقوق بشر در زندان‌های این کشور موفق نشده و هرگز نخواهد شد گرچه بحران سیاسی ادامه دارد اما هیچ راهی برای فرار از خواسته‌های مشروع مردم برای اجرای دموکراسی در کشور وجود ندارد.

انتهای پیام

کد N796495

وبگردی