آفتاب

وزیر کشور درباره ورود پول های کثیف به انتخابات، اسنادش را به مجلس می دهد

وزیر کشور درباره ورود پول های کثیف به انتخابات، اسنادش را به مجلس می دهد

مهر نوشت:

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور هفته آینده برای توضیح درباره موضوع «پول‌های کثیف» در نشست علنی مجلس حاضر می‌شود.

ضرغام صادقی با اشاره به جلسه صبح امروز هیات رئیسه مجلس و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: در این نشست قرار شد هفته آینده از وزیر کشور برای حضور در جلسه علنی مجلس دعوت شود تا به مردم و نمایندگان آنها درباره موضوعی که اخیراً با عنوان «ورود پول‌های کثیف به انتخابات» مطرح می‌شود، توضیح داده و اسناد آن را ارائه کند.

او گفت: همچنین قرار شد طی هفته آینده جلسه‌ای نیز در صحن مجلس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شود تا درباره آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان کشور و به ویژه «طرح تحول نظام سلامت» گزارشی ارائه دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس، همچنین با اشاره به اولویت‌بندی بررسی طرح‌ها و لوایح در سال پایانی فعالیت مجلس نهم گفت: در جلسه هیات رئیسه مقرر شد با توجه به زمان اندک باقیمانده از عمر مجلس، امسال طرح‌ها در سه گروه اولویت‌بندی شده و بررسی شوند.

صادقی در توضیح این مطلب گفت: بر این اساس، ابتدا قوانین مدت‌دار قبلی مانند قانون مدیریت خدمات کشوری که دوره آزمایشی آنها در شرف اتمام است، تعیین تکلیف می‌شوند؛ در مرحله بعد معاهده‌نامه‌ها و قراردادهای بین‌المللی که از اهمیت خاصی برخوردارند در اولویت مجلس قرار دارد و در نهایت موضوعاتی که برای شرایط کشور مفید هستند و بر اساس ضرورت مطرح می‌شوند، در اولویت بررسی مجلس خواهند بود.

او همچنین در رابطه با حصارکشی‌های یک ماه اخیر در ضلع غربی و شمالی ساختمان مجلس که منجر به محدود شدن رفت و آمد عابران از پیاده‌رو شده است، گفت: ساخت و ساز مختصر درونی در این بخش از مجلس در دست انجام است و این حصارها حکم پوشش بیرونی را دارند که پس از اتمام ساخت و ساز، این پوشش بیرونی برداشته می‌شود و پیاده‌رو به حالت سابق برمی‌گردد.

 


23231

 

کد N796400

وبگردی