آفتاب

هاشمی: حمایت رهبری موجب پیشگیری از انحرافات در مذاکرات شده است

هاشمی: حمایت رهبری موجب پیشگیری از انحرافات در مذاکرات شده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری از مذاکره کنندگان هسته‌ای علاوه بر ارتقاء کمی و کیفیت مذاکرات موجب پیشگیری از انحرافات توسط کشورهای غربی شده است.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا گفت: تداوم حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاثیر بسزایی در تامین منافع ملی کشور در مذاکرات هسته‌ای دارد. بخش عمده‌ای از دستاوردهای دولتها در مذاکرات هسته‌ای نیز متاثر از این پشتیبانی‌هاست.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قوانین حمایت کرده‌اند گفت: البته اگر رهبری ایرادات یا اشکالاتی را در عملکرد مسئولان ببیند با کسی تعارف ندارد. معظم‌له هر آنچه را که موجب بهتر و بیشتر شدن منافع ملت می‌شود به صورت جدی دنبال کرده و حمایت می‌کند و البته حمایت‌های ایشان در ادامه مذاکرات نیز تیم مذاکره کننده هسته‌ای را با قدرت و توانایی بیشتر پای میز مذاکرات حاضر می‌کند.

این عضو اصولگرایان مجلس نهم با بیان اینکه در بیانیه لوزان هنوز ابهاماتی وجود دارد خاطر نشان کرد‌: حضور وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه غیر علنی 17 فروردین ماه نیز برای رفع این ابهامات بود؛ هر چندکه این جلسه به دلیل زمان محدود موجب طرح همه ابهامات و شنیدن پاسخ‌های مقامات مسئول نشد.

وی تاکید کرد: اگر همه ابعاد بیانیه لوزان شفاف شود و نگرانی‌های نمایندگان پاسخ داده شود و تیم مذاکره کننده مراقبت و هوشمندی بیشتری در ادامه مذاکرات به خرج دهند برای ما شرایط جدیدی برای گسترش تعاملات و همکاری‌های بین‌المللی و اقتصادی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

کد N796278

وبگردی