آفتاب
کارگردان «پریدن ار ارتفاع کم» مطرح کرد

این اتفاق در سینمای کشور مهم است!

این اتفاق در سینمای کشور مهم است!

کارگردان فیلم «پریدن از ارتفاع کم» با ابراز رضایت‌مندی از نمایش فیلمش در گروه «هنر و تجربه» تاکید کرد که این گروه جای پیشرفت دارد.

کارگردان فیلم «پریدن از ارتفاع کم» با ابراز رضایت‌مندی از نمایش فیلمش در گروه «هنر و تجربه» تاکید کرد که این گروه جای پیشرفت دارد.

حامد رجبی در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا در ارزیابی عملکرد گروه «هنر و تجربه» تصریح کرد: من گروه هنر و تجربه را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم این اتفاق مهمی در سینمای کشور است.

وی در عین حال مطرح کرد: البته طبیعی است که هرکسی دوست داشته باشد، فیلمش در تعداد سانس‌های بیشتری به نمایش درآید و تبلیغات بیشتری داشته باشد.

این کارگردان همچنین با بیان اینکه باید واقع‌بین بود،ادامه داد: در کشوری که تا شش ماه پیش هیچکدام از این فیلم‌ها هیچ‌وقت نمی‌توانست اکران شود، الان به این واسطه در حال اکران هستند.

رجبی در بخشی از این گفت‌وگو در ارزیابی تبلیغات این نوع فیلم‌ها ادامه داد: فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» تبلیغاتی میدانی ندارند و این روند به دلیل این است که این گروه پولی ندارد که بخواهد صرف این گونه کارها بکند.

او ادامه داد:بیشترین تبلیغی که برای این فیلم‌ها می‌شود ، تبلیغاتی ست که خود مخاطب برای فیلم انجام می‌دهد، مانند کسانی که فیلم را می‌بینند و به دیگران هم توصیه می‌کنند که آن را ببینند و یکی از علت‌های اکران طولانی مدت این فیلم‌ها هم همین است که فیلم‌ها مخاطب خود را پیدا کنند.

کارگردان فیلم «پریدن از ارتفاع کم» در رابطه با عملکرد گروه هنر و تجربه گفت:من از عملکرد این گروه راضی هستم و به نظرم این گروه می‌تواند در سال‌های آینده بضاعت مالی و تعداد سانس‌های بیشتری را بدست آورد.

فیلم «پریدن از ارتفاع کم» به کارگردانی حامد رجبی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و سعید آرمند و با بازیگری رامبد جوان و نگار جواهریان،از هفته‌ی آخر اسفند سال گذشته در سینمای هنروتجربه در حال اکران است، این فیلم در شصت‌وپنجمین دور‌ه‌ی جشنواره برلین جایزه‌ی بین‌المللی منتقدین را گرفته است.

این اولین ساخته‌ی سینمایی بلند رجبی است، وی پیش از این در آثاری مانند «پرویز» و «فصل باران های موسمی» به عنوان نویسنده همکاری داشته است.

انتهای پیام

کد N796096

وبگردی