آفتاب

جراره: دشمنان طاقت نقش‌آفرینی ایران در منطقه را ندارند

جراره: دشمنان طاقت نقش‌آفرینی ایران در منطقه را ندارند

یک عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی گفت: ما نسبت به مذاکرات و بیانه مشترک لوزان نه مخالفیم و نه موافقت داریم اما دغدغه داریم اصول و آرمان های انقلاب در این مسیر رعایت شود، به دشمن نمی‌توان اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، ابوالقاسم جراره در جمع تشکل‌های دانشجویی دانشگاه هرمزگان، در مورد بیانیه سویس خاطرنشان کرد: همه ما به دنبال سرافرازی نظام هستیم تا مقتدرانه به جلو پیش برود و با حفظ اقتدار به مشکلات مردم هم رسیدگی شود.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون برای آسیب‌رسانی از هیچ کوششی فروگذار نبودند و در هر زمانی به دنبال نابودی انقلاب ما بوده‌اند، آن‌ها طاقت ندارند کشوری مانند ایران اسلامی بتواند در منطقه نقش‌آفرینی کند، این امر برای آن‌ها قابل پذیرش نیست و همواره به دنبال صدمه زدن به این نظام هستند.

وی افزود: سرنوشت کشور را نباید در بحثی پیوند زد که محتمل است و امکان دارد بشود یا نه، باید تلاش کنیم از قابلیت‌های داخلی استفاده کنیم تا تحریم‌های دشمن اثرگذار نباشد.

جراره با تاکید براین‌که «تفاهم‌نامه لوزان باعث پیشرفت‌های اقتصادی و سیاسی ایران می‌شود»، اظهار کرد: البته نکته‌هایی در این تفاهم‌نامه وجود دارد که باید مورد نقد و بررسی بیشتر قرار گیرد، به طور مثال امضای پروتکل الحاقی را قطعا باید نمایندگان مجلس مورد بررسی و تایید قرار دهند.

وی در خصوص نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم در سال گذشته گفت: در حوزه بهداشت و سلامت، اقدامات مثبتی در این دولت صورت گرفت که نمایندگان مجلس ارزیابی خوبی از عملکرد این حوزه دارند.

وی با اشاره به این‌که «به نظر من باید دولت در سطح مدیران میانی از افراد توانمندتری استفاده کند»، ادامه داد: اقدامات مناسبی در حوزه اقتصاد انجام شد اما مسأله کهنسالی برخی از مدیران عالی‌رتبه این حوزه نگران کننده است؛ زیرا موجب کندی در روند فعالیت‌ها و برنامه‌ها می‌شوند.

انتهای پیام

کد N795703

وبگردی