آفتاب

اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب با رنگ‌بندی بخش‌های مختلف

اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب با رنگ‌بندی بخش‌های مختلف

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: به منظور سهولت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان در نمایشگاه هر بخش از نمایشگاه کتاب به رنگ خاصی درآمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمسعود شهرام‌نیا با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در فضای محیطی نمایشگاه اظهار کرد: بحث اطلاع‌رسانی بهتر به مردم یکی از نکاتی است که همیشه در نمایشگاه مد نظر بوده به همین منظور امکانات جدیدی را در سایت، نرم افزار و محیط نمایشگاه فراهم کرده‌ایم تا اطلاع رسانی هوشمندانه تر انجام شود.

وی ادامه داد: برای آسان‌تر شدن جستجوی کتاب، علاوه بر گسترش امکانات سایت و نرم افزار نمایشگاه، شرایطی فراهم شده تا هر  سالن به وسیله شماره و رنگی مشخص شود. در همین راستا بخش کودک با رنگ صورتی، قسمت دانشگاهی رنگ زرد، قسمت بین‌الملل رنگ قرمز، قسمت آموزشی رنگ نارنجی، قسمت کتاب‌های عمومی رنگ بنفش و ناشران دیجیتال به رنگ آبی روشن درآمده است تا بازدیدکنندگان با استفاده از شماره و رنگ سالن به راحتی بتوانند بخش مورد نظر را پیدا کنند.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پایان با اشاره به پیشرفت روند اجرایی در مصلی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به آغاز غرفه‌بندی‌ها در فضای بیرونی شبستان، امیدواریم که تا یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب، غرفه‌ها به ناشران تحویل داده شود.

حضور وزیران فرهنگ ترکیه و لبنان در نمایشگاه کتاب قطعی شد

در خبری دیگر از این رویداد فرهنگی بزرگ، با هماهنگی‌های انجام شده در حوزه بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران وزیران کشورهای ترکیه و لبنان در اردیبهشت ماه میهمان نمایشگاه کتاب تهران خواهند بود.

پیش از این نیز حضور وزیران فرهنگ کشورهای قطر، بنگلادش و عراق در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قطعی شده بود. وزیر اطلاع‌رسانی عمان نیز در این دوره از نمایشگاه حضور خواهد داشت.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد N795522

وبگردی