آفتاب
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

مدعیان دموکراسی چرا حامی عربستان وحشی جنایتکار هستند؟

مدعیان دموکراسی چرا حامی عربستان وحشی جنایتکار هستند؟

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حمایت برخی از کشورهای مدعی دموکراسی از عربستان سعودی و حمله این کشور به یمن را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا مشهدی عباسی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تبریک روز ارتش و ایام ماه رجب، گفت: در ابتدا جنایات رژیم کودک‌کش و متجاوز عربستان را محکوم و از مجامع بین‌المللی می‌خواهم که از این نسل‌کشی جلوگیری کنند و وظیفه خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: آیا ملتی که خواهان نبود حاکمان بی‌لیاقت و موروثی هستند و دموکراسی می‌خواهند باید کشته شوند؟ کشورهای استکباری که شعارشان ایجاد دموکراسی در کشورهای دنیاست چرا از عربستان وحشی جنایتکار حمایت می‌کنند؟

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملت‌های دنیا متوجه پوشالی بودن ادعای حقوق بشر و قوانین بین‌المللی هستند و امید است به عقل بیایند و به کرامت انسان‌ها احترام بگذارند.

مشهدی عباسی در ادامه ضمن تقدیر از حضور جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: امید است این حضور و بازدیدها زمینه‌ساز حضور رییس‌جمهور در دماوند و فیروزکوه باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تخریب‌ها و عدم حمایت از کشاورزان تذکر داد و حمایت از کشاورزان و باغداران را خواستار شد.

وی افزود: برخی در جهت تضعیف قیمت زمین‌های حوزه انتخابیه اینجانب هستند که با این تخریب‌ها برخی سودجویان زمین‌ها را با قیمت ناچیز خریداری می‌کنند بنابراین باید طرح باغ‌شهر به حوزه انتخابیه تا سرسبزی منطقه از بین نرفته و محیط زیست حفظ شود.

مشهدی عباسی همچنین در خصوص ضرورت توسعه بافت شهرها و روستاها به دلیل مهاجرت‌هایی که از تهران و دیگر استان‌ها به دماوند و فیروزکوه انجام می‌گیرد نیز تذکر داد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان با بیان اینکه در حال حاضر به معلمان ظلم می‌شود، گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان باید بعد از عدالت در دریافت حق و حقوق آنها نسبت به وزارتخانه‌های دیگر اجرایی شود چرا که رتبه‌بندی طرحی کیفی و ثانویه است و اجحافی که در حال حاضر به معلمان می‌شود ارتباطی به آن ندارد.

انتهای پیام

کد N795208

وبگردی