آفتاب
آیت الله جزایری:

تمام توان خود را در مقابل تروریسم منطقه و جهان به كار می گيريم

تمام توان خود را در مقابل تروریسم منطقه و جهان به كار می گيريم

اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: با هر آنچه در توان داریم در راه برقراری صلح و امنیت و مقابله با تروریسم در منطقه و جهان از هیچ كاری دریغ نمی ورزیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در مراسم رژه ارتش در اهواز اظهار كرد: امروزه وجود دشمنان اسلام از جمله استكبار جهانی، صهیونیسم و مزدور دو آتشه آنها یعنی وهابیت كه سایه خبیث خود را بر سر مظلومان جهان افكنده اند و از قتل عام افراد بی گناه و بی دفاع همچون زنان و كودكان دریغ ندارند، ما را در شرایط خاصی قرار داده است. جنایاتی كه در سوریه و عراق شاهد آن هستیم توسط گروه های تروریستی صورت می گیرد كه به وسیله سازمان تشكیلات امنیتی عربستان تاسیس شده اند. گروه هایی همچون داعش ساخت دست وهابیت است.

 وی افزود: بر ما است كه برای پیروزی و نصرت مظلومان جهان دعا كنیم و تا آنجا كه از عهده مان بر می آید و در توان داریم در راه برقراری صلح و امنیت و مبارزه و مقابله با تروریسم در  منطقه و جهان از هیچ كاری دریغ نورزیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح كرد: در مساله یمن هم كه دست راست ایران به حساب می آید، كشور ما پیشنهاد حل مساله به صورت مسالمت آمیز، با مذاكره و وساطت جمهوری اسلامی ایران را مطرح كرده بود كه متاسفانه آنها جواب رد داده و همچنان به جنایات خود ادامه می دهند.

آیت الله جزایری عنوان كرد: ایران كشوری است كه دست دوستی به سوی همه دراز می كد و هیچگونه خطری برای كشورهای همسایه ندارد و همواره به دنبال استقرار صلح و دوستی و آرامش در دنیا بوده است.

وی ادامه داد: كینه و دشمنی درونی وهابیت به تبعیت از عداوت بنی امیه نسبت به اهل بیت است و وجود دو مكتب اسلام علوی و اسلام اموی نشان از همین موضوع دارد. این تبعیت سبب شده كه با ما و هر كس كه با ما سر دوستی دارد، دشمنی كرده و دست دوستی به سوی دشمنان ما از جمله  رژیم صهیونیستی اسرائیل دراز می كنند.

امام جمعه اهواز تصریح كرد: اما باید بدانند ما تا زمانی كه جان در بدن داریم بر سر پیمانی كه با خدای خود بسته ایم هستیم و تا آخرین لحظه جان خود از ایمان خود دفاع می كنیم زیرا راه ما را راه امام حسین (ع) مشخص كرده و این همان صراط مسقیم ماست.

 

کد N794273

وبگردی