آفتاب
فیروز کریمی:

بازی در سطح اروپا بود/ کارهای فروزان مربوط به دوران هحامنشی است!

بازی در سطح اروپا بود/ کارهای فروزان مربوط به دوران هحامنشی است!

سرمربی تیم فوتبال ملوان سطح فنی دیدار تیمش برابر استقلال را همسطح فوتبال اروپا توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندرانزلی گفت: بازی با طراوتی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. هم ملوان و هم استقلال موقعیت های مناسبی را داشتند و تصور می کنم یکی از زیباترین بازیهای لیگ را شاهد بودیم و همه چیز خوب بود.

وی در ادامه ارزیابی اش از این دیدار گفت: به نظرم سطح این دیدار در سطح فوتابال اروپا بود چرا که هم بازی سرعت بالایی داشت و هم وضعیت چمن مناسب بود. ضمن اینکه دو تیم هم فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و تنها دروازه بان استقلال کمی وقت کشی کرد وگرنه از ضدفوتبال خبری نبود. کارهایی که این دروازه‌بان انجام می‌داد را زمان هخامنشی انجام می‌دادند!

فیروز کریمی در واکنش به پرسشی پیرامون ماندن ملوان در لیگ برتر گفت: ما در لیگ برتر مانده ایم، این دیگر چه سوالی است که شما مطرح می کنید؟!

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان دوباره روی به صحبت هایش به طنز آورد و در مورد اینکه چرا در کنار خط استرس داشته است گفت: وقتی بازیکنان از کنار خط و از جناح راست نفوذ می کند باید با پای چپ توپ را روی دروازه بریز تا توپ سر از ترکمنستان و گورستان در بیاورد! به همین خاطر بازیکن لب خط را هدایت می کرد که ضربه ارسالی اش به گورستان نرود!

کد N793341

وبگردی