آفتاب
تقوی در همایش بانوان اصولگرا:

نقش زنان و موفقیت‌های سیاسی/ امسال، سال ویژه‌ای است

نقش زنان و موفقیت‌های سیاسی/ امسال، سال ویژه‌ای است

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان بابیان اینکه اصولگرایان شرایط امروز را به خوبی درک می کنند گفت: هرجمع اصولگرا باید بافت انقلابی و روحیه جهادی خود راحفظ کند وامسال بدون کارت دعوت در صحنه حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در دومین جشن میلاد کوثر در سالن اجتماعات مصلی تهران با تاکید بر اینکه خانم‌ها باید همواره در صحنه های مختلف جامعه حضور داشته باشند تصریح کرد: امروز زنان باید از آرمانهای اسلامی و انقلاب دفاع کنند چرا که ما به زنان جامعه خود امید داریم و در صحنه های موفقیت های سیاسی، نقش زنان را باور داریم.

تقوی امسال را سال ویژه ای دانست و گفت: همه باید در صحنه باشند چرا که کسی کارت دعوت برای حضور ما در میدان نمی فرستد. ما بر اساس تعهد و اعتقادی که داریم باید در صحنه ها حضور پیدا کنیم.

تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه کار فردی هیچگاه به جایی نمی رسد و جریان سازی و کارهای جمعی نقش ویِژه ای دارد خاطرنشان کرد: من تاکنون به ۲۴ استان سفر کردم و در چنین جلساتی حضور داشتم و باید بگویم استقبال استانی فعالین اصولگرا از تهران بهتر است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه امروز اصولگرایان، شرایط موجود را درک می کنند اظهار کرد: شعار ما در شورای همگرایی اصولگرایان «در سایه ولایت همه با هم نه همه با من» است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی خاطرنشان کرد: هر جمع اصولگرا باید بافت انقلابی و روحیه جهادی خود را حفظ کند و اگر این روحیه و خودباوری وجود داشته باشد بسیاری از کارهای بزرگ محقق خواهد شد.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان افزود: اختلاف سلایق را باید کنار بگذاریم و بر مشترکات تاکید کنیم و تحجر را که یکی از آفات کارهای سیاسی است از رفتارهای خود حذف کنیم. تحجر سیاسی بدترین آفت کارهای سیاسی است چرا که ممکن است فقط به مجموعه و جناح خود تکیه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اولویت سنجی در دستور کارهای امسال اصولگرایان باید قرار گیرد تاکید کرد:  تلاش عامل ماندگاری است و اگر نباشد در کارها فرسوده خواهیم شد و هر چه کار و تلاش پررنگ تر باشد ماندگاری آن بیشتر است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان افزود: اگر عدم تحرک یعنی از صحنه خارج شدن وجود داشته باشد  اهداف تحقق نخواهد شد برای دستیابی به اهداف باید هزینه های بسیاری پرداخت کرد و ما باید امروز آماده پرداخت هزینه باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی اقدامات گذشته تصریح کرد: بایدعامل شکست های گذشته خود را بررسی کنیم که چرا در برخی مقاطع موفق نبودیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه با بیان اینکه باید جامعه خود را با فرهنگ فاطمی و اهل بیت آشنا کنیم تاکید کرد: امروز زنان باید به تبعیت از حضرت فاطمه(س) روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه داشته باشند.

وی افزود: افشاگری نسبت به جریان نفاق از اقدامات حضرت زهرا (س) پس از رحلت پیامبر بود چرا که جریان نفاق خطرناک تر از جریان کفر است و زنان امروز باید به تبعیت از حضرت زهرا(س) این چنین باشند.

تقوی با اشاره به حدیثی از امام باقر مبنی بر اینکه ممکن است برخی در جامعه مرتد سیاسی شوند زیرا ولایت را قبول ندارند، گفت: یکی از اقدامات حضرت زهرا یادآوری واقعه غدیر بود و بسیار کسان آن زمان بودند که دچار ارتداد سیاسی شدند. این نشان می دهد که باید زمانهای خاص را فریاد زد و از امام جامعه پشتیبانی کرد.

 

 

کد N792401

وبگردی