آفتاب
/همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم/

مدیر دارالقرآن علامه‌طباطبایی: افتخار میزبانی بزرگان مجامع قرآنی و حوزوی را داریم

مدیر دارالقرآن علامه‌طباطبایی: افتخار میزبانی بزرگان مجامع قرآنی و حوزوی را داریم

یازدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در دارالقرآن علامه طباطبایی قم آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، مدیر دارالقرآن علامه‌طباطبایی چهارشنبه شب در این همایش در گزارشی به پیرامون تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این دارالقرآن در عرصه نشر معارف دینی پرداخت.

مرتضی نجفی گفت: در این دو سال این درالقرآن میزبان بزرگان حوزه و حتی نظام اسلامی بوده است که با برگزاری جلسات قرآنی این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های دارالقرآن علامه‌طباطبایی در حوزه‌های مختلف گفت: این مجموعه میزبان بزرگان حوزه و مجامع مختلف قرآنی و حوزوی بوده است و میزبانی مجمع اساتید تفسیر حوزه از جمله این برنامه‌ها بوده است.

مدیر دارالقرآن علامه‌طباطبایی بیان کرد: دارالقرآن علامه طباطبایی مفتخر است که با دعوت از مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم میزبان یازدهمین دوره همایش اساتید تفسیر قرآن حوزه باشد و به همین مناسبت دوره تفسیری منشور جاوید از حضرت آیت الله سبحانی، کتاب 2 جلدی تفسیر آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری و تفسیر یک جلدی آیت الله خزعلی را به اساتید معظم اهداء خواهد کرد.

وی گفت: یکی از فعالیت‌های اخیر این موسسه خریداری منزل مرحوم شهید سید حسن مدرس در تهران است که در سالروز شهادت این عالم بزرگ نسبت به افتتاح آن بیت اقدام می‌شود.

انتهای پیام

کد N792235

وبگردی