آفتاب

چرا 1+5 پای میز مذاکره با ایران حاضر شد؟

چرا 1+5 پای میز مذاکره با ایران حاضر شد؟

استاندار قم پیشبرد مذاکرات هسته‌ای و امضای تفاهم‌نامه سوئیس را مورد توجه قرار داد و گفت: دلیل حضور کشورهای گروه 1+5 پای میز مذاکرات، تبدیل ایران به قدرتی بلامنازع در منطقه و جهان و نقش موثر آن در حل مسائل بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش امروز چهارشنبه در دیدار با فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س) طی سخنانی قدرت دفاعی ایران را عاملی مهم برای جلوگیری از هجمه نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست.

استاندار قم با اشاره به قدرت بالای نظامی ایران در منطقه و جهان، این قدرت را مرهون تعامل و اتحاد همه نیروهای تحت امر رهبری دانست و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدا مورد وثوق امام خمینی (ره) بوده و موجب اقتدار، استقلال و عزت کشور شده است.

وی موقعیت و جایگاه ویژه‌ استان قم و اهمیت امنیت این شهر و سایت هسته‌ای فردو را مورد توجه قرار داد و افزود: پدافند هوایی حضرت معصومه(س) مسئولیت خطیری را در حفاظت از حریم هوایی این استان به عهده دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش پیشبرد مذاکرات هسته‌ای و امضای تفاهم‌نامه سوئیس را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دلیل حضور کشورهای گروه 1+5 پای میز مذاکرات، تبدیل ایران به قدرتی بلامنازع در منطقه و جهان و نقش موثر آن در حل مسائل بین‌المللی است.

استاندار قم همچنین با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش، بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این روز در قم تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N791836

وبگردی