آفتاب

تعیین اولویت‌های کاری کمیته‌های کمیسیون اصل 90

تعیین اولویت‌های کاری کمیته‌های کمیسیون اصل 90

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های کاری کمیته‌های مختلف این کمیسیون در سال جاری خبر داد.

حسین آذین در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون اصل 90 مقرر شد کمیته فرهنگی کمیسیون طرح تحول سلامت، یکسان‌سازی خدمات بیمه‌ها در حوزه درمان، بیمه سلامت، مشکلات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، فضای مجازی،‌ دانشگاه‌ها و مدارس و تدوین برنامه‌ جامع فرهنگی از سوی دستگاه‌های متولی را در اولویت دستور کار سال جاری خود قرار دهد.

وی افزود: هم‌چنین مقرر شد کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 موضوع مسکن مهر و واردات پروتیین‌های دامی از جمله گوشت مرغ را مورد بررسی قرار دهد و هم‌چنین انتخابات چهارمین دوره شوراها و تصادفات جاده‌یی و علل و عوامل آن در اولویت دستور کار سیاسی و نظامی کمیسیون قرار گیرد.

به گفته آذین، کمیته قضایی کمیسیون اصل 90 اطاله دادرسی و تسریع در اجرای احکام صادره و کمیته ارتقای سلامت اداری این کمیسیون، موضوع فساد در فوتبال، سند راهبردی فوتبال و به کارگیری بازنشستگان در مشاغل اجرایی را در دستور کار جلسات خود در سال 94 خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در پایان گفت که کمیته امور ویژه کمیسیون نیز در سال جاری به بررسی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات،‌ مطالبات معوق، بنگاه‌داری بانک‌ها، زمین‌خواری و محیط زیست و آلودگی هوا خواهد پرداخت.

انتهای پیام

کد N790865

وبگردی