آفتاب
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

آنچه امروز دشمنان را عصبانی کرده همدلی و همزبانی ملت است

آنچه امروز دشمنان را عصبانی کرده همدلی و همزبانی ملت است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه همدلی و همزبانی را بزرگترین قدرت بازدارنده در برابر دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، اظهار کرد: به جرات می توان شهدا را اسوه‌های همدلی و همزبانی دانست، چرا که در دوران دفاع مقدس با تاسی از این دو واژه متحد با هم در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند.

ریحانی افزود: در جریان پیروزی انقلاب و نیز در سال‌های دفاع مقدس در فضای همدلی و همزبانی ایجاد شده توسط امام(ره) و با محوریت شهدا بهترین مبارزه علیه دشمنان نظام صورت گرفت و همین مساله سبب شد تا با سربلندی در برابر همه بحران‌ها محکم بایستیم.

وی از همدلی و همزبانی به عنوان بزرگترین قدرت بازدارندگی نظام یاد کرد و گفت: آنچه امروز دشمنان این نظام را عصبانی کرده توان نظامی کشور ما نیست، بلکه همدلی و همزبانی حاکم بر کشور است که بین تک تک آحاد جامعه دیده می شود.

ریحانی افزود: آنچه باعث هراس دشمنان از ایران اسلامی شده این است که مردم ما بر هر دیدگاهی در آرمان شهدا اختلافی ندارند و تا زمانی که این تفکر بر کشور حاکم باشد با افتخار و سربلندی همه پله‌های ترقی را با آهنگی سریع طی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه شهدا را اسوه‌های وحدت و ولایتمداری خواند که با تاسی از سبک و سیره آنها می‌توان سعادت و سربلندی ایران اسلامی را تثبیت کرد.

وی در ادامه از خانواده‌های شهدا به عنوان چشم و چراغ نظام یاد کرد و گفت: خانواده‌های شهدا در روزهای بحرانی پشت و پناه نظام بوده‌اند و در سایه پشتیبانی آنها به پیروزی دست یافته‌ایم.

ریحانی با تاکید بر نقش زنان و بخصوص مادران شهدا در عرصه‌های مختلف کشور، گفت: مادران شهدا با تمسک به حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی مقدس و با آگاهی و بصیرت در عرصه‌های مختلف حضور یافتند و شایسته بهترین تقدیرها هستند.

انتهای پیام

کد N790790

وبگردی