آفتاب

تشریح وضعیت سیل در منطقه رودبار قصران از زبان دبیر مجمع نمایندگان تهران

تشریح وضعیت سیل در منطقه رودبار قصران از زبان دبیر مجمع نمایندگان تهران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بررسی وضعیت سیل در منطقه رودبار قصران و شمیرانات گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کرد.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بارندگی شدیدی که طی دو شب گذشته در ارتفاعات شمیران اتفاق افتاد و موجب شد که عمر رودخانه‌ها در آن منطقه افزایش یافته و باعث تخریب جاده‌ها شود و در برخی از روستاها نیز امکان رفت و آمد با مشکل مواجه شد.

وی افزود: متاسفانه تاسیسات زیربنایی مانند آب و گاز و برق به دلیل طوفان و سیل دچار مشکل شدند البته مدیران شهرستان شمران و شهرداری فشم در بخش رودبار و قصران اقدامات لازم را انجام دادند. با این حال تا جاده اصلاح نشود خدمات نمی‌تواند به درستی ارائه شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: دولت باید صدماتی که وارد شده به ویژه در بخش تاسیسات زیربنایی را هر چه زودتر جبران کند.

وی یادآور شد: سال‌های سال است که در رابطه با ساخت و ساز در حاشیه رودخانه‌ها تذکرات لازم داده می‌شود بنابراین وقوع این اتفاق می تواند هشداری برای مسئولان باشد که در ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها نظارت داشته باشند.

طلا در پایان اظهار کرد: پس از این اتمام کار و ارائه خدمات از مسئولان مربوطه درخواست می‌کنیم و گزارش لازم را ابتدا در جلسه هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران و سپس در جلسه با نمایندگان تهران ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N790411

وبگردی