آفتاب

ولادیمیر پوتین شخصیت اول تایم از منظر خوانندگان

ولادیمیر پوتین شخصیت اول تایم از منظر خوانندگان

رئیس‌جمهوری روسیه از نظر خوانندگان مجله آمریکایی تایم، شخصیت اول شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه موفق شد نظر خوانندگان مجله تایم را به خود جلب کند و در نظرسنجی صورت گرفته مقام نخست را با 6.95 درصد آرا به دست آورد. پس از او یک خواننده کره‌جنوبی به نام سی‌ال قرار دارد.

سه خواننده پاپ آمریکایی با کسب 2.6 درصد، 1.9 درصد، 1.8 درصد نیز به ترتیب در مقام‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

انتخاب شخصیت برجسته تایم با عنوان «تایم 100» سالانه از میان 100 شخصیت بانفوذ جهانی انتخاب می‌شود و تمام حوزه‌ها از سیاست، بازیگری، خوانندگی و تجارت گرفته تا تکنولوژی، علم و مذهب را در بر می‌گیرد.

فهرست منتخب سردبیران تایم نیز 16 آوریل اعلام می‌شود. رای‌گیری خوانندگان 10 آوریل پایان یافت.

در کنار پوتین که تنها فرد میان 10 نفر اول است که از بازیگران و خوانندگان نیست، می‌توان به دالایی لاما، رهبر معنوی بوداییان تبت با کسب 1.7 درصد، ملاله یوسف زی، دختر پاکستانی مدافع حقوق و آموزش زنان و دختران با کسب 1.6 درصد و پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان با کسب 1.5 درصد آرای خوانندگان اشاره کرد.

باراک و میشل اوباما، رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا خارج از این فهرست 10 نفره قرار دارند و به ترتیب 1.4 درصد و 1.2 درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

بیش از نیمی از آرا – 57.38 درصد- در آمریکا بوده است. کانادا و انگلیس نیز هر کدام 5.54 و 4.55 درصد آرا را در نظرسنجی خوانندگان تایم داشتند.

انتهای پیام

کد N790358

وبگردی