آفتاب
در پی تعلیق حج عمره اعلام شد

تشکر بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از دولت

تشکر بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا از دولت

بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا با صدور بیانیه‌ای از دولت برای تعلیق حج عمره تشکر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

جسارت وقیحانه و عمل حیوانی، زشت و شیطانی عده‌ای از مسلمان‌نماهای جیره‌خواره استعمارگران تحت حاکمیت ر‍‍‍ژیم سفاک خیانتگر آل سعود، خائنین حرمین شریفین، قلب میلیون‌ها ایرانی و همچنین آزادگان تمام جهان را جریحه‌دار کرد.

این اقدام زبونی میراث‌خواران بنی‌سفیان، که با واکنش‌های گسترده اقشار مختلف مردم و مراجع عظام تقلید روبرو شد و همزمان با تجاوز وحشیانه رژیم سعودی به یمن و کشتار صدها غیرنظامی بی‌دفاع بود، چهره واقعی حکومت آل سعود را بیش از پیش به جهانیان نشان داد.

مسلم است که رژیم صهیونیستی خونخوار، این انسان‌نماهای نسل‌کش بالفطره همدل و همراه با آمریکای جهانخوار این چنین در راستای اهداف استعمارگران، اتحاد مسلمانان که باید معطوف به مبارزه با اسرائیل باشد را در لقای جاهلیت‌های مذهبی و قبیله‌ای و قومی از بین می‌برد.

ایران اسلامی به تأسی از معنویات قدسی حضرت روح الله(ره) و امام خامنه‌ای(حفظه الله) نه در پی احیای امپراتوری گذشته خودش است و نه مانند شیوخ حاشیه خلیج فارس در صدد پرکردن جیب و شکم خود، بلکه داد مظلوم و زیر بار زور استعمار نرفتنش و فریاد عدالت و آزادگی را بدور از هرگونه تعصب قومی دارد. در این میان چگونه غیرت عده ای اجازه می دهد چنین هتک حرمتی صورت بگیرد و این چنین خون مظلومین یمن پایمال شود؟!

چگونه است آقایانی که دم از رابطه نزدیک و صمیمی آل یزید(لعنت الله علیه) می زنند امروز نمی گذارند تا اقدام قاطعی صورت گیرد و سکوت پیشه کرده‌اند؟!

باید بیدارشدن این عده به قیمت هتک حرمت چند حاجی ایرانی تمام شود؟! چگونه فریاد انقلابی امام جمعه‌ای بصیر بر ضد سفاکان سعودی خاطر آقایان را آشفته سازد؛ اما امروز جز سکوت چیز دیگری از این آقایان نمی بینیم؟! چشم امید ما امروز نیز مانند همیشه به مراجع معزز و علمای اسلامی و امت حزب الله و انقلابی است که بار دیگر نسبت به این شیوه حج اعتراض کنند.

دانشجویان همدان همراه با خیل آزادگان درصدد برپایی تجمعی اعتراضی در سطح شهر بودند که با مخالفت شدید مسوولان در فرمانداری و استانداری روبرو شدند.

چگونه است که در مقابل اقدام منطقی دانشجویان عدالتخواه، با یک اقدام غیر انقلابی درخواست ایشان را رد می‌کنند؟!

سکوت در مقابل آل سعود بر مبنای کدام مصلحت و حکمتی است؟!

آیا به غیر از این است که این رژیم بیشترین دشمنی ها را با جبهه مقاومت در منطقه داشته است و دارد؟!

آیا عزت ملی و پاسپورت ایرانی زیر پاگذاشته نشده است؟!

آیا حمایت مستقیم رژیم سفاک سعودی از ریخته شدن خون مردم مظلومان یمن و سوریه و عراق و جنایت های بسیار از این حکام فاسد و مستبد جایی برای سکوت باقی نمی گذارد که آقایان سکوت کردند؟!

ما دانشجویان انقلابی بنابر وصیت امام خمینی(ره)با تطهیر حرم امن الهی و تا انتقام گیری خون شهیدانمان از پای نخواهیم نشست و با هدایت‌های امام خامنه ای بار دیگر کعبه را کانون مستضعفان قرار خواهیم داد و انتظار داریم که در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت، قوه مجریه، نماینده خشم ملت انقلابی ایران باشد و در پایان از تصمیم به موقع دولت مبنی بر تعلیق حج عمره و ممنوع کردن پروازهای عربستان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام

کد N790172

وبگردی