آفتاب

سکینه عمرانی‌پور: ملت ایران ذره‌ای به دشمنان پنجگانه طرف مذاکرات اعتماد ندارد

سکینه عمرانی‌پور: ملت ایران ذره‌ای به دشمنان پنجگانه طرف مذاکرات اعتماد ندارد

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با تبریک آغاز سال جدید و روز زن، گفت: ملت ایران ذره‌ای به دشمنان پنجگانه طرف مذاکرات امید و اعتماد نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سکینه عمرانی پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، تأکید کرد: امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران سالی پرخیر و برکت و همراه با نزول نعمت‌های الهی باشد و نتایج مذاکرات گروه 1+5 با عنایت حق‌تعالی و پنج تن آل عبا (ع) خیر و برکت برای ملت ایران بیاورد؛ چرا که ملت ایران ذره‌ای به دشمنان پنجگانه طرف مذاکرات امید و اعتماد نداشته و نخواهد داشت.

او ادامه داد: ملت ایران کلید حل مشکلات اقتصادی را در توافق نمی‌بیند. بلکه در همت و تلاش خویش و مدیریت صحیح اجرایی کشور جست‌وجو می‌کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به طرح انتزاع وزارت کشاورزی از وزارت صنعت، گفت: مجلس نهم علی‌رغم تمام مقاومت‌ها و مخالفت‌ها طرح انتزاع را تصویب کرد تا تصدی‌گری تنظیم بازار به وزارت جهاد سپرده شود. به امید آنکه بازار از تلاطم شدید قیمت نجات پیدا کند. ولی مردم نظارت دقیقی ندیده‌اند و واردات بی‌رویه محصولات در زمان برداشت مشهود است که موجب برهم زدن تعادل بازار شده و در نهایت کشاورز است که دچار خسارت می‌شود.

این نماینده مجلس از وزیر نفت و دولت نیز خواست به موضوع برقی کردن چاه‌های کشاورزی سرعت ببخشد و یکی دیگر از مشکلات کشاورزان در مناطق خشکسالی زده را تقسیم‌ عادلانه اعتبارات موجود و نظارت بیشتر اعلام کرد.

نماینده مردم سمیرم به حضور عشایر در منطقه حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: سمیرم یکی از مهمترین مناطق ییلاق عشایر در جنوب کشور است و نیمی از سال پذیرای عشایر است، اما زیرساخت‌های رفاهی و بودجه کافی در شهرستان آماده نیست و هنگام ورود عشایر دچار معضلات بسیاری می‌شویم. امیدوارم امسال با تدابیر لازم شاهد این مشکلات نباشیم.

عمرانی ‌پور رفع مشکلات مسکن مهر را نیز خواستار شد و از وزیر آموزش و پرورش خواست به مطالبات فرهنگیان درباره رفع مشکلات معیشتی آنها و نگاه عادلانه حقوقی رسیدگی شود و ادامه داد: تغییرات شدیدی که در نوع حقوق سایر دستگاه‌ها مشاهده شده موجب اعتراض معلمان عزیز شده است.

انتهای پیام

کد N790024

وبگردی