آفتاب

گزارش ایسنا از تجمع دانشجویان بسیجی در مقابل سفارت عربستان

گزارش ایسنا از تجمع دانشجویان بسیجی در مقابل سفارت عربستان

تجمع اعتراض آمیز تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران در مقابل سفارت عربستان سعودی در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن و هم‌چنین تعرض به دو نوجوان پسر ایرانی در فرودگاه جده عربستان برگزار شده است.

در دست تجمع کنندگان پلاکاردهایی در محکومیت حمله عربستان و تعدادی دیگر از کشورهای عربی به یمن به چشم می‌خورد که بر روی یک از آن‌ها نوشته شده است "مردم منطقه به خوبی بدانند که شکست نظامی سعودی حتمی است" در یکی دیگر از این پلاکاردها نوشته‌هایی چون خائن الحرمین، الموت سعودی و ... دیده می‌شود. هم‌چنین برخی از حاضران در این تجمع عکس‌هایی از عبدالملک بدرالدین الحوثی را در دست دارند. هم‌چنین برخی دیگر از تجمع‌کنندگان عکسی را در دست دارند که در آن نشان داده می‌شود عربستان سعودی به همراه اسراییل و آمریکا به یمن حمله کرده است.

تجمع کنندگان شعارهایی هم‌چون الموت لاسرالیل، الموت السعودی، لبیک یا زهرا، لبیک یا رسول الله و ... سر می‌دهند. هم‌چنین در دست برخی از تجمع کنندگان نیز عکس‌هایی از سید حسن نصرالله، قاسم سلیمانی و برخی از شهدای یمن دیده می‌شود. نیروی انتظامی نیز با قراردادن نرده در برابر جمعیت مانع از نزدیکی تجمع کنندگان به سفارت شده است.

در این تجمع پرچم‌های ایران،‌ یمن و حزب الله نیز در دست تجمع کنندگان قرار دارد.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

کد N789519

وبگردی