آفتاب

معاون وزیر کشور: برای انجام فعالیت‌های رسمی و قانونی محدودیت نداریم

معاون وزیر کشور: برای انجام فعالیت‌های رسمی و قانونی محدودیت نداریم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: کشور ما قانون‌مند است و برای انجام فعالیت های رسمی و قانونی که با مجوز قانونی انجام می‌شود، محدودیت ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان وبلوچستان، محمدحسین مقیمی در نشست احزاب و تشکل های سیاسی که در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد هدف از تشکیل این جلسه را شناسایی دیدگاه ها و نظرات سیاسیون برای فعال شدن احزاب بیان کرد.

وی ازمسئولین استان خواست تا از همه کسانی که می خواهند فعالیت سیاسی شناسنامه دار انجام دهند حمایت کنند و فضای جلساتی که برای سخنرانی تشکیل می شود را فراهم سازند.

معاون وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: احزاب باید بتوانند وظایف خود را درسالی که به تعبیرمقام معظم رهبری به سال دولت ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شده در ایجاد همدلی و همزبانی به کار ببرند.

وی با بیان این‌که احزاب فراگیرند ودر کل کشور نقش دارند، تصریح کرد: باید شعار وحدت را که امام راحل و مقام معظم رهبری مطرح نموده اند، بتوانیم به سهم خودمان در ایجاد همگرایی و همبستگی بیشتر به کار بریم.

وی خاطرنشان کرد: احزاب در راستای فعالیت حزبی شان تبلیغات و فعالیت های اجرایی خود را برای اداره کشور تقویت کنند.

وی اظهار کرد: این ها مسائلی است که می تواند در احزاب بهانه ای شود تا همگرایی برای بهتر اداره کردن کشور استان و شهرستان باشد.

معاون سیاسی وزیرکشور ادامه داد: در اصل همه احزاب هدفی مشترک که همان پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی است را باید دنبال کنند.

مقیمی گفت: برای پیشرفت استان در ارتباط با مسائل اجتماعی و اقتصادی می توانیم به عنوان احزاب حرف های مشترک بزنیم .

وی افزود: تشکیل این جلسات به ما کمک می کند همدیگر را بیشتر بشناسیم .

معاون وزیر کشور اظهارداشت: همه هدفی بزرگ که اعتدال جمهوری اسلامی است را مدنظرداریم و این هدف آنقدر بزرگ و ارزشمند است که همه را برای فعالیت به دور هم جمع می کند.

وی ادامه داد: دولت وظیفه دارد احزاب و کسانی که مجوز شناسنامه خود را از کمیسیون ماده10وزارت کشور گرفته اند، حمایت کند.

وی بیان کرد: احزاب باید در یک چارچوب و اداره تعیین شده فعالیت خود را گسترش دهند و اگر جلسه ای رسما تشکیل شود و عده ای قصد برهم زدن جلسه را داشته باشند با آنها برخورد شود.

مقیمی اضافه کرد: در جلسات باید به مطالبی که مردم به آنها حساسیت دارند توجه شود و صحبتی که موجب اعتراض می شود، گفته نشود.

وی با توجه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی که قرار است در سال جاری برگزار شود گفت: احزاب برای هرچه بهتر برگزار کردن این انتخابات تلاش کنند.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش ما بر این است که در انتخابات از هیچ امکان دولتی و تریبونی علیه کسی استفاده نشود.

مقیمی در پایان گفت: امیدواریم احزاب بزرگ تشکیل و نشاط سیاسی در کشور حاکم شود.

انتهای پیام

کد N788823

وبگردی