آفتاب

احتمال حکم گرفتن 4 فرماندار جدید زن/ وزیر کشور: در ماجرای شیراز 10 نفر به دادگاه رفتند

احتمال حکم گرفتن 4 فرماندار جدید زن/ وزیر کشور: در ماجرای شیراز 10 نفر به دادگاه رفتند

نسیم آنلاین نوشت:

وزیر کشور گفت: ۳۷ فرماندار باقی‌مانده در مرحله استعلام هستند. رحمانی فضلی در نشست "۶۰۰ روز برای همدلی و همزبانی": از میان فرمانداران، ۴ فرماندار و از میان بخشداران ۷ بخشدار "خانم" هستند. در ماجرای شیراز ۱۰ نفر به قوه قضائیه معرفی شدند که ۸ نفر از متعرضین و ۲ نفر از حاضرین در ماجرا بودند.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در نشست "600 روز برای همدلی و همزبانی" در خصوص موضوع پول‌های کثیف گفت: پول کثیف پول قاچاق است که انتخابات یکی از راه‌های ورود این پول‌ها به سیاست است. معاونت حقوقی ما لایحه‌ای برای شناسایی منشا پول‌های انتخاباتی ارائه داده است.

رحمانی فضلی در خصوص خدمات الکترونیکی وزارت کشور برای انتخابات آینده نیز گفت: شورا نگهبان آمادگی کامل خود را برای برگزاری الکترونیکی انتخابات اعلام کرده اما منابع ما محدود است. سعی می‌کنیم در شهرهای اصلی انتخابات را الکترونیکی برگزار کنیم.

او همچنین گفت: آمادگی ارائه 20 میلیون کارت ملی هوشمند را در سال 94 داریم.

وزیر کشور گفت: در ماجرای شیراز 10 نفر به قوه قضائیه معرفی شدند که 8 نفر از متعرضین و 2 نفر از حاضرین در ماجرا بودند.

رحمانی فضلی ادامه داد: 37 فرماندار باقی‌مانده در مرحله استعلام هستند. 4 فرماندار و از میان بخشداران 7 بخشدار "خانم" هستند.

وزیر کشور اعلام کرد قرار است کارشناسان وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان آیین‌نامه‌ای را برای نحوه حضور زنان در ورزشگاه‌ها آماده کنند.

عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور صبح امروز(دوشنبه) در بخشی از نشست‌ خبری خود با رسانه‌های داخلی و خارجی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، گفت: مقرر شده کارشناسان وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان آیین‌نامه‌ای را برای نحوه حضور و فعالیت بانوان در صحنه‌های ورزشی به لحاظ جمعیت حاضر در استادیوم‌ها و اماکن ورزشی آماده و ما در شورای امنیت و یا سایر نهادها آن را پیگیری کنیم».

 

این خبر تکمیل می شود...

 

23231

 

کد N788784

وبگردی