آفتاب

کریم باقری:پیام صادقیان قدیم ها این قدر حاشیه نداشت/از نتیجه راضی نیستیم/آمدم از برانکو یاد بگیرم

کریم باقری:پیام صادقیان قدیم ها این قدر حاشیه نداشت/از نتیجه راضی نیستیم/آمدم از برانکو یاد بگیرم

کریم باقری می گوید او و همکارانش زمان لازم برای کار با پرسپولیس را نداشتند و البته می گوید نمی داند حسین عبدی کجا بوده که به همراه تیم به اهواز نرفته است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ حالا این آقا کریم باقری است که گهگاهی به عنوان مربی پرسپولیس به سالن کنفرانس مطبوعاتی می رود. مرد دوست داشتنی قرمزها که همه خاطراتی شیرین از بازی هایش دارند. او که به عنوان یکی از دستیاران جدید برانکو و در غیابش به اهواز رفته بود ، درباره بازی با استقلال خوزستان گفت:«از زمانی که کادر جدید پرسپولیس را تحویل گرفته و بعد از بازی با النصر سه روز ریکاوری کردیم و تلاش کردیم. ما ریکاوری خوبی انجام بدهیم و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی داشتند که بیشتر ازحریف بود. با چند موقعیت نصفه و نیمه آنها توانستند بازی را مساوی کنند .»

او که از نتیجه راضی نبود گفت:«باید با حضور برانکو پرسپولیس را جمع و جور کنیم . دو بازی در لیگ آسیا داریم و 5 بازی در لیگ برتر . این بازی ها برای مان مهم است.از نتیجه راضی نیستیم چون باید 3 امتیاز کامل را می گرفتیم.»آقا کریم گفت سوشا نقشی در گلی که تیمش خورده است نداشته و نباید او را مقصر دانست. ولی گفت بیشتر با این گلر کار می کنند تا ضریب اشتباهاتش پایین تر بیاید. باقری تاکید کرد پانادیچ دستیار اول است و او در کنار این کادر کار می کند تا چیز یاد بگیرد. او که مدرک B آسیا را دارد می خواهد در کنار برانکو مربیگری را تجربه کند. »

کاپیتان پیشین قرمزها درباره برانکو گفت:« از برانکو شناخت دارم. او به نظم تیمی اهمیت می‌دهد و تلاش می‌کنیم که تیم به دور از مسایل حاشیه ای باشد و موفق شود. پرسپولیس شرایط خوبی در جدول ندارد و برانکو و همه اعضای کادر فنی تلاش‌مان را می‌کنیم تا پرسپولیس از رده نهم بالاتر بیاید و برانکو وظیفه سنگینی دارد.»

مهمترین بخش حرف های باقری اما جایی بود که درباره پیام صادقیان حرف می زد. او که یکی از کم حاشیه ترین اما شیرین ترین بازیکنان تاریخ ملی ایران بوده است با اشاره به همه حواشی اطراف پیام صادقیان گفت:« با مدیریت خوب می‌توان بازیکنان پرحاشیه را مدیریت کرد. نه پیام صادقیان بلکه همه بازیکنان اگر خوب مدیریت بشوند. صادقیان اگر خوب مدیریت شود می‌تواند هم به خودش کمک کند و هم به تیم. صادقیان در گذشته این همه حاشیه نداشت.»

4141

 

 

کد N788288

وبگردی