آفتاب

لیبرمن: ائتلاف ما با نتانیاهو در گرو چگونگی نگرش به حماس است

لیبرمن: ائتلاف ما با نتانیاهو در گرو چگونگی نگرش به حماس است

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خط مشی‌های کلی دولت جدید از جمله از بین بردن حکومت حماس در نوار غزه، مساله پیوستن حزب تحت امرش به این دولت را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و رئیس حزب "اسرائیل بیتنا" در سخنانی عنوان داشت: به نظر می‌رسد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روش تعلل را در مذاکرات برای تشکیل دولت ائتلافی در پیش گرفته است که چه بسا این امر برای تشکیل دولتی میانه‌رو است و حزب من در چنین دولتی مشارکت نخواهد کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرد که مذاکرات تاکنون مساله تقسیم پست‌های وزارتی را مورد بررسی قرار نداده و وی نیز تصدی یک پست وزارتی را به عنوان شرط پیوستن به دولت مطرح نکرده است.

لیبرمن گفت: خط مشی‌های کلی دولت جدید از جمله از بین بردن حکومت حماس در نوار غزه و لغو مالیات ارزش افزوده برای تولیدات مصرفی، این امر را مشخص می‌کند که حزب اسرائیل بیتنا به دولت می‌پیوندد یا خیر.

رایزنی‌ها امروز (یکشنبه) با راهبری حزب لیکود که در انتخابات اخیر پارلمان رژیم صهیونیستی پیروز شد، برای تشکیل ائتلاف جدید از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

کد N788020

وبگردی